فقط روی تیم خودمان تمرکز می‌کنیم

پرویز مظلومی: هواداران در این سه بازی ما را تنها نگذارند

کدخبر: 2026163

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هدف‌مان در این سه بازی کسب پیروزی است و این کار با حضور هواداران میسر می‌شود. همان طور که هواداران در بازی با فولاد ما را تنها نگذاشتند در این بازی هم ما را تنها نمی‌گذارند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ایسنا نوشت: پرویز مظلومی که در مراسم افتتاح ایفمارک حضور یافته بود اظهار کرد: به دست‌اندرکاران ساخت این مجموعه خسته نباشید می‌گویم. کار بزرگی است که به سرانجام رسیده است. امیدوارم از این مرکز استفاده بهینه شود.

وی افزود: مطمئنا این مرکز از خیلی از حوادث پیشگیری می‌کند و در معاینات پیش فصل برای بازیکنان فوق‌العاده مفید خواهد بود. به نظر من این مرکز بی‌نظیر است.

او درباره رقابت با برانکو ایوانکوویچ برای دستیابی به قهرمانی لیگ برتر گفت: ما با هم رفاقت داریم و احترام خاصی هم برای او قائل هستم. او در برهه‌ای زحمات زیادی را برای تیم ملی کشیده و افتخاراتی را هم برای ما کسب کرد. اینکه چه کسی قهرمان می‌شود یا می‌برد صحبت‌های رسانه‌ای است و ما فقط روی تیم خودمان تمرکز می‌کنیم.

مظلومی درباره سه بازی آینده تیمش گفت: هدف‌مان در این سه بازی کسب پیروزی است و این کار با حضور هواداران میسر می‌شود. همان طور که هواداران در بازی با فولاد ما را تنها نگذاشتند در این بازی هم ما را تنها نمی‌گذارند.

او در پایان درباره مصدومیت یا اخراج حنیف عمران‌زاده گفت: قرار است در این هفته جلسه بگذاریم.

ارسال نظر: