عراق به دنبال شکایت از عربستان به فیفا است

اسدی: اگر آرا به حدنصاب نرسد انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود

کدخبر: 2026197

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: هر احتمالی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال وجود دارد و اگر آرا به حدنصاب نرسد، انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، علیرضا اسدی در حاشیه مراسم افتتاح مرکز ارزیابی‌های پزشکی فوتبال ایران اظهار داشت: این مرکز ارزیابی پزشکی فوتبال ایران مرکز پیشرفته‌ای است که قطعا توانمندی ارائه خدمات برای تیم ملی فوتبال را دارد و این توانمندی را نیز دارد که به تیم‌های ملی دیگر ما خدمات ارائه بدهد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص تغییر زمان انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: نظری ندارم و انتخابات 18 اردیبهشت برگزار می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

اسدی در خصوص تغییر تاریخ برگزاری انتخابات از 11 اردیبهشت به 18 اردیبهشت عنوان کرد: در این خصوص مجمع تصمیم گرفت چون ترتیب زمانی برنامه ها بهم می‌خورد با این مسئله موافقت کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص به دور دوم کشیده شدن انتخابات گفت: هر احتمالی وجود دارد و اگر آرا به حدنصاب نرسد، انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود.

اسدی در خصوص اختلاف فدراسیون فوتبال عربستان و عراق برای بازی در یاران تصریح کرد: متاسفانه قبل از این هم این اتفاقات از سوی عربستانی‌ها افتاده بود. من از طرف عراق نمی توانم صحبت کنم اما می‌دانم آنها میخواهند به فیفا شکایت کنند و ما فقط منافع خودمان در نظر می‌گیریم.

ارسال نظر: