امیدوارم تماشاگران فردا زودتر به ورزشگاه بیایند

پرویز مظلومی: اینکه در تقابل با قلعه‌نویی بیشتر برنده شده‌ام اتفاقی بوده است

کدخبر: 2029432

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: طبق قانون تنها ۱۰ درصد از کل استادیوم به تیم مهمان داده می‌شود که حالا باشگاه محبت کرده و پنج درصد اضافه کرده است تا ۱۵ درصد از سکوهای ورزشگاه در اختیار هواداران تراکتورسازی قرار بگیرد.

به گزارش «نسیم آنلاین»، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آخرین وضعیت تیم؟

پیش از هرچیز لازم می دانم به اقای تاج بابت انتخابشان تبریک بگویم و از زحمات آقای کفاشیان تشکر کنم. ما دو بازی خوب را پشت سر گذاشته ایم و سه فینال دیگر را هم پیش رو داریم. از حساسیت بازی فردا هر چه بگویم کم گفته ام چون تراکتور تیم خوب و شناخته شده ای است. امیدوارم با تمریناتی که انجام داده ایم بچه ها از موقعیت ها استفاده کنند و البته با بستن نقاط قوت تراکتور 3 امتیاز این بازی را بگیرند. پشت ما به هواداران گرم است و امیدوارم فردا بیایند و ورزشگاه را پر کنند.

وضعیت جایگاه ها و هواداران دو تیم؟

ما به هواداران تبریزی ارادت داریم. ما میزبان هستیم و طبق قانون باید 10 درصد ظرفیت ورزشگاه را به حریف می‌دادیم اما حالا 15 درصد داده‌ایم. به هر صورت قانون باید اجرا شود. حضور هواداران هر دو تیم کاری می‌کند که بازی تماشاگرپسند شود.

موفقیت برابر قلعه نویی؟

این‌ها همه اتفاقی بوده است. این بازی هم شرایط خاص خود را دارد و هم برای ما هم برای تراکتورسازی حساس است و تلاش می‌کنیم که بازی را ببریم.

غایبان؟

کریمی و مگویان محروم و عادل شیحی و رمضانی مصدوم هستند. بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند. حضور مجیدی در استادیوم؟ قدمش روی چشم، فرهاد استقلالی است و برای حمایت تیمش می‌آید و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

شانس قهرمانی؟

ما تلاش کردیم استرس را از تیم دور کنیم. سه تا بازی داریم و دو جام در دست‌مان است. فکر می‌کنم این شرایط بی‌سابقه بوده است. این دو جام دست بازیکنان ماست. به نتایج دیگر تیم‌ها کاری نداریم.

داوری؟

ان‌شاءالله که داوری‌ها خوب باشد و حق را به حقدار بدهند. گاهی وقت‌ها اشتباه می‌کنند. اشتباه از من هم سر می‌زند. من مربی هستم و بعد از سال‌ها تجربه اشتباه می‌کنم. داوران هم اشتباه می‌کنند هواداران اجازه بدهند استرس به داوران وارد نشود تا بتوانند بهتر قضاوت کنند.

ارسال نظر: