پرسپولیس هم به من کمک می‌کند تا جایگاه بهتری در تیم ملی پیدا کنم

بیرانوند: می‌خواهیم در هر سه جام مدعی باشیم

کدخبر: 2033105

دروازه‌بان جدید پرسپولیس گفت: امیدوارم برای تصاحب سه جام در فصل آینده بازیکن موثری برای پرسپولیس باشم و پرسپولیس هم به من کمک خواهد کرد تا در جام جهانی حاضر باشم.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند اظهار داشت:خدا را شکر می‌کنم که بالاخره توانستم به پرسپولیس ملحق بشوم و به امید خدا به تیم کمک کنم و با عملکرد خودم باعث خوشحالی هواداران بشوم.

وی ادامه داد: الان حس خوبی دارم. این حس به من می‌گوید می‌توانم یکی از بهترین سال‌های حرفه‌ای خود را پشت سر بگذارم. ما فصل آینده در سه جام حضور داریم و می‌توانیم و می‌خواهیم در هر سه جام مدعی باشیم. در همین راستا امیدوارم با دروازه‌بانی خوب به تیم در این مسیر کمک کنم.

دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم پرسپولیس هم به من کمک می‌کند تا جایگاه بهتری در تیم ملی پیدا کنم و بتوانم در جام جهانی حضور داشته باشم.

بیرانوند در پایان تصریح کرد: در اینجا جا دارد از مدیریت باشگاه نفت هم که در این سال‌ها در حق من پدری کردند تشکر کنم. زحمات آنها و باشگاه نفت در حق خودم را فراموش نمی‌کنم. امیدوارم نفت در آینده زیر مجموعه هر جایی بود، مثل سال‌های اخیر در اوج و مدعی قهرمانی باشد.

ارسال نظر: