رد پای فردوسی‌پور در آیو؛

هت‌تریک عادل در شبکه تلویزیونی اینترنتی

کدخبر: 2041085

همزمان با برگزاری مسابقات یورو ۲۰۱۶ جای خالی عادل فردوسی‌پور محسوس بود، حالا ظاهرا او با برنامه ای جذاب در تلویزیون اینترنتی (آیو) بازگشته است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، این برنامه همزمان با جام ملت‌های اروپا - یورو 2016- و پخش زنده این مسابقات از شبکه تلویزیونی اینترنتی، در دسترس کاربران این تلویزیون قرار گرفته است. هت‌تریک یکی از اولین برنامه های ویژه تلویزیون اینترنتی با محتوایی متفاوت است که در آن بخش‌های متنوعی گنجانده شده است. هت‌تریک ویژه برنامه اختصاصی جام ملّت‌های اروپا، یورو 2016 است که به صورت اختصاصی از تلویزیون اینترنتی آیو برای اولین‌بار در ایران پخش می‌شود. در هت‌تریک که بعد از مسابقات روزانه پخش می‌شود کارشناسان به تحلیلی متفاوت از بازی‌های انجام شده خواهند پرداخت.

نکته قابل توجه در این برنامه پخش تحلیل‌ها و تصاویری است که از صدا و سیما پخش نمی‌شوند. منتخبی از برنامه های خبری کانالهای مختلف دنیا، تحلیلهای سیاسی، اقتصادی ویژه و ... بخش‌های مختلفی از ویژه برنامه هت‌تریک است که علاقمندان فوتبال هر روز شاهد آن هستند. در هت‌تریک سعی شده است با نگاه متفاوت به یورو 2016 تجربه جدیدی از سرگرمی را برای مخاطب ایجاد کند. برنامه های این تلویزیون اینترنتی از طریق موبایل و تبلت، وب و یا با استفاده از ست آپ باکس و تلویزیون با کیفیتی مناسب در سراسر جهان قابل دریافت است.

آیو یک سرویس تلویزیونی و ارائه خدمات تصویری است که اساس کار را بر تعامل با مخاطب قرار داده است. با استفاده از آیو مخاطب قادر خواهد بود به محتوای دلخواه خود شامل ویدئو، صوت، بازی و سرگرمی و برنامه های مختلف در هر زمان و مکانی دسترسی داشته باشد لازم به ذکر است باران تلکام از بهمن سال گذشته با حمایت سازمان صدا و سیما،بطور رسمی تلویزیون اینترنتی و آرشیو تصویریش را راه اندازی کرد.

ارسال نظر: