روابط عمومی فدراسیون فوتبال:

کی‌روش نقشی در پیشنهادهای خارجی‌اش ندارد/ سرمربی تیم ملی به قراردادش پایبند است

کدخبر: 2046436

روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: پیشنهادهای تیم‌های خارجی به کی‌روش در حد گمانه‌زنی است و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همانند گذشته به قرارداد خود پایبند بوده است.

به گزارش « نسیم آنلاین » امیرحسین حسینی، رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی انگلیس به کی روش گفت: بسیاری از کشورها و باشگاهها در زمان انتخاب سرمربی تیم های خود، از گزینه های متعددی نام می برند که قصد مذاکره با آنها را دارند.

وی گفت: طی چند سال گذشته اخبار متعددی در زمینه گزینه بود کارلوس کی روش در این تیم ها به گوش رسیده و می رسد اما باید اعلام کنم که همه این موارد تنها از سوی کشورها و باشگاهها اعلام شده و به هیچ عنوان سرمربی تیم ملی در آنها دخالتی نداشته است.

رئیس روابط عمومی فدراسیون گفت: بارها دیده ایم که این موضوعات در رسانه های بین المللی مطرح و انعکاس داده شده و البته بسیاری از رسانه های ایران نیز به آن پرداخته اند اما همه آنها در حد گمانه زنی بوده و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همانند گذشته به قرارداد خود پایبند بوده است. ضمن اینکه محمدرضا ساکت - مدیر تیم های ملی فدراسیون نیز روز گذشته این موضوع را اعلام و بر آن تاکید داشته است.

حسینی در پایان افزود: اینکه کشورها و باشگاهها علاقمند همکاری با کی‌روش هستند، هیچ ارتباطی به سرمربی تیم ملی فوتبال نداشته و با توجه به اینکه کی روش یک مربی حرفه ای و سرشناس در کل دنیا محسوب می‌شود، شاهد عنوان شدن این مسائل هستیم.

ارسال نظر: