رسول خطیبی: باید دو، سه گل می‌زدیم/ برنامه‌های حریف را بهم زدیم

کدخبر: 2051253

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: باید در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم و دو سه گل به تیم حریف می‌زدیم، چون فرصت‌های خوبی را در اختیار داشتیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت:

رسول خطیبی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیمش مقابل گسترش‌ فولاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید از مسئولان باشگاه گسترش‌ فولاد تشکر کنم که همکاری خوبی با ما داشتند و استادیوم خود را در اختیارمان گذاشتند. تیم ما در این هفته آنالیز بسیار خوبی از تیم گسترش فولاد داشت و تمام برنامه‌های این تیم را به‌هم زد.

وی افزود: باید در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم و دو سه گل به تیم حریف می‌زدیم، چون فرصت‌های خوبی را در اختیار داشتیم. گسترش فولاد امسال برای کسب سهمیه آسیایی بسته شده و همچنین در دیدار امروز نیز در زمین خودش بازی می‌کرد، اما در هر صورت از بازیکنانم راضی‌‌ام و از آنان تشکر می‌کنم. یکی از تاکتیک‌های گسترش فولاد در بازی امروز گرفتن ضربه پنالتی از تیم ما بود که آن را خنثی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به عملکرد داور این دیدار خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کردیم که امروز بهترین داور ایران چنین عملکرد ضعیفی داشته باشد. عملکرد او به هیچ عنوان به نفع تیم ما نبود و در نیمه اول یک پنالتی برای‌مان نگرفت. اخراج بازیکن ما ضربه بزرگی به تیم وارد کرد که آن اخراج هم درست نبود. همچنین گلی که سامان نریمان‌جهان به‌ثمر رساند و داور آن را آفساید اعلام کرد آفساید نبود.

خطیبی تصریح کرد: در کل این موضوعات را به پای اتفاقات فوتبال می‌گذارم، اما می‌توانستیم برنده این دیدار شده و سه امتیاز را به‌دست بیاوریم.

وی درباره عملکرد آندرانیک تیموریان گفت:‌ مصدومیت تیموریان به‌طور کامل رفع شده است اما او در شرایط بازی قرار ندارد. از همه بازیکنانم غیر از حامد پاکدل در این دیدار راضی‌ام.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی درباره حضور هواداران این تیم در دیدار مقابل گسترش فولاد خاطر نشان کرد: از هواداران‌مان تشکر می‌کنم، اما فکر می‌کردیم بیش از اینها از نخستین دیدار ما در لیگ برتر استقبال کنند. من مطمئنم اگر بازی‌ها به مراحل حساسیت برسد و بازی‌های ما نیز حساس باشند هواداران نیز از دیدارهای‌مان استقبال خواهند کرد. فکر می‌کنم از هفته دهم به بعد هواداران ماشین سازی استادیوم را پر می‌کنند.

ارسال نظر: