کاظمی: تعطیلی لیگ برای تیم ما خیلی مفید خواهد بود/ هوادار بی‌حرمتی ما را نمی‌پذیرد

کدخبر: 2054037

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گفت: تعطیلی لیگ برای تیم ما خیلی مفید خواهد بود و می‌توانیم جوانان خود را به سطح تاکتیکی بالایی برسانیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با فولاد خوزستان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به شکستی که در هفته گذشته مقابل سایپای تهران داشتیم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا ا ین مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم و از نظر جدولی از حریفان خود عقب نیفتیم.

وی اضافه کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در نیمه بالای جدول قرار بگیریم تا بتوانیم هواداران خود را شاد کرده باشیم. در این سه هفته گذشته به غیر از بازی با سایپا عملکرد قابل قبولی داشتیم و برای ادامه فصل امیدوار خواهیم بود.

کاظمی درخصوص تعطیلات لیگ عنوان کرد: تعطیلی لیگ برای تیم ما خیلی مفید خواهد بود و می‌توانیم جوانان خود را به سطح تاکتیکی بالایی برسانیم.

سرمربی سیاه جامگان درخصوص محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت:‌خوشبختانه هیچ گونه محرومی نداریم ولی مانند بازی گذشته از محمدرضا خانزاده در ترکیب تیم خود نمی‌توانیم استفاده کنیم.

وی درباره عملکرد دروازه‌بان خارجی تیمش و استفاده این دروازه‌بان برای بازی فردا گفت:‌ قطعا دروازه‌بانی که در لیگ برزیلی بازی کرده است بازیکن بزرگی است اما همان طور که قبلا گفتم اسم برای ما بازی نمی‌کنم و کسی که در تمرین عملکرد خوبی داشته باشد، به میدان خواهد رفت. برای ما فرق نمی‌کند که رضا نورمحمدی در دفاع وسط باشد یا میثم حسینی. بازیکنی که بتواند بهترین عملکرد خود را در تمرین داشته باشد، در بازی به صورت فیکس قرار خواهد گرفت.

کاظمی درباره تیم فولاد تصریح کرد: تیم فولاد را به خوبی توانسته‌ایم آنالیز کنیم. قطعا فولاد جلوی تیم ما فوتبال شناوری را ارائه خواهد کرد و به نتایج این تیم در هفته‌های گذشته کاری نخواهیم داشت.

سرمربی تیم سیاه جامگان درخصوص هواداران این تیم عنوان کرد: هوادار بی‌حرمتی ما را نمی‌پذیرد. آن‌ها از تیم ما انتظار دارند که در هر بازی عملکرد قابل قبولی داشته باشیم ولی در چند بازی سال گذشته هم این موضوع وجود داشت که بازیکنان عملکرد خوبی را نداشتند ولی هیچ گونه اعتراضی از هواداران مشاهده نکردیم.

کاظمی درباره دعوت شدن بازیکنی از تیم سیاه جامگان به اردوی تیم ملی گفت: اگر تیم ملی بخواهد از دل لیگ بازیکن بگیرد، قطعا بازیکنان شایسته‌ای را خواهیم داشت. اما اگر قرار باشد اتفاق دیگری بیفتد دست ما نیست. ولی با این حال به سلیقه کی‌روش احترام خواهم گذاشت ولی این نکته را هم باید اشاره کنم که در لیگ داخلی ما بازیکنان شایسته‌ای وجود دارند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: