پیروانی: داور اگر قوی‌تر عمل می‌کرد این اتفاقات نمی‌افتاد/ در مقابل چین از لحاظ فنی بهتر خواهیم شد

کدخبر: 2059614

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه ما به داور اعتراض داشتیم و داور اگر قوی‌تر عمل می‌کرد این اتفاقات نمی‌افتاد.

به گزارش خبرنگار ورزشی « نسیم آنلاین »، افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: روز گذشته اولین بازی ما در رقابت های انتخابی جام جهانی بود که حساسیت بالایی داشت برای رفتن به جام جهانی. این حساسیت باعث شد در نهایت اعتراض‌های پی‌درپی وجود داشته باشد، خصوصا در خصوص وقت‌کشی و وقت تلف کردن و خشونت‌های خاص. اما در خصوص درگیری آخر بازی باید گفت که ما خوشحالی کردیم مانند همه مردم. نمی‌شود که ما گل بزنیم خوشحالی نکنیم. اما این بازیکنان قطر بودند که طاقت گل خوردن نداشتند و عکس العمل نشان دادند.

وی افزود: داور این بازی در حد این دیدار نبود. اما مربی و بازیکنان قطر هم حق اعتراض به خوشحالی ما را نداشتند.

پیروانی در خصوص خوشحالی هم نکونام گفت: جواد سال‌ها کاپیتان تیم ملی بود و خوب می‌داند چطور خوشحالی کند تا خلاف مقررات نباشد. در کل همه ما به داور اعتراض داشتیم. چه تیم ما چه تیم قطر. بارها دیدید که سرمربی قطر هم به بحث داوری اعتراض‌هایی را داشت اما در کل داور اگر قوی‌تر عمل می‌کرد این اتفاقات نمی‌افتاد.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در خصوص بحث فنی بازی گفت: همان طور که دیدید قطر از چندین بازیکن چند ملیتی بهره می‌برد. شماره 5 قطر یک هافبک برزیلی تمام عیار بود. حیلی راحت مقابل این جمعیت بازی می‌کرد. خواهش من این است اگر قرار است نقد یا حمایتی از تیم ملی شود حتما کارشناسان بنشینند و این بازی را از لحاظ فنی بررسی کنند و سپس اظهار نظر داشته باشند.

وی افزود: من قول این را می‌دهم رفته رفته بهتر شویم و در بازی مقابل چین از لحاظ فنی روان‌تر شویم تا هماهنگی بیشتری را بین بازیکنان شاهد باشیم.

مدیر تیم ملی فوتبال ادامه داد: جا دارد تشکر کنم از جهانگیری برای حمایت‌هایی که از تیم ملی داشتند و همچنین تماشاگران این بازی. تماشاگران یک نعمتند که یار همیشگی تیم ملی بوده‌اند.

پیروانی در پایان گفت: فردا با پرواز چارتر به سمت چین حرکت خواهیم کرد که سفر بسیار خسته کننده و سختی خواهد بود و هموطنان دعا کنند که دست پر برگردیم.

ارسال نظر: