در مورد دقیقی و رافخایی نمی‌خواهم حرفی بزنم

خطیبی: ما در شهر خودمان غریبه هستیم و زمین برای بازی نداریم/ دوست دارم به خاطر تراکتورسازی دربی مساوی شود

کدخبر: 2062326

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: ما در شهر خودمان غریبه هستیم و زمین بازی فردایمان مشخص نیست و مدیرعامل ما دنبال زمین است تا شاید یک وقت در راه آهن بازی کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در ابتدای نشست خبری ضمن تسلیت به بهادر عبدی اظهار داشت: با احترامی که به سپاهان و ویسی قائل هستیم و می‌دانیم که جزو تیم های مدعی هستند اما ما برای برد به زمین می‌رویم.

وی افزود: سپاهان می‌توانست الان بالای جدول باشد و قدمت زیادی در این فوتبال دارد. اولین چیزی که برایم مهم است بازی زیبا از ماشین سازی است و در کنار آن 3 امتیاز را بگیریم. متاسفانه تنها تیمی هستیم که در لیگ برتر در زمینی که بازی می‌کنیم حتی یک جلسه هم تمرین نداشتیم. من از سهرابی تشکر می کنم چون یک هفته است به دنبال زمین است و تا الان که با شما صحبت می‌کنم معلوم نیست کجا بازی می‌کنیم. ما در شهر خودمان غریب هستیم و دلم برای سهرابی خیلی می سوزد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: ما در شهر خودمان غریبه هستیم و زمین بازی فردایمان مشخص نیست و مدیرعامل ما دنبال زمین است تا شاید یک وقت در راه آهن بازی کنیم. من فقط می‌خواهم سهرابی تنها نباشد و خوب نیست که حالا که دو تیم به جز تراکتورسازی در لیگ برتر هستند اینگونه در مورد زمین به دردسر بیفتیم.

وی در خصوص جدایی جلال رافخایی و سعید دقیقی از ماشین سازی و همچنین پیوستن مهرداد بایرامی به این تیم گفت: بایرامی بازیکن خودم بوده و ممکن است الان کمی از لحاظ بدنی عقب باشد ولی مطمئنا در آینده به تیم ما کمک خواهد کرد. در مورد دقیقی و رافخایی هم بگویم که نمی‌خواهم حرفی بزنم و بهتر است از باشگاه در این مورد سوال کنید. اگرچه برای هر دو نفر در زندگی شخصی و ورزشی آرزوی موفقیت دارم.

خطیبی که خودش زمانی در سپاهان بازی میکرد پیرامون رویارویی‌اش با این تیم گفت: من دوران خوبی در سپاهان داشتم و امیدوارم که فردا بازی انجام دهیم که در شان فوتبال تبریز و ماشین سازی باشد.

سرمربی ماشین سازی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چه کسی در مورد وضعیت زمین های تبریز مقصر است گفت: نمی‌توانم بگویم چه کسی مقصر است. درست است که یادگار الان شرایط میزبانی ندارد ولی نظمی و همکارانش کاری کردند که در آینده بزرگی این کار مشخص می‌شود. خوشبختانه هم تراکتورسازی و هم گسترش فولاد زمین دارند و ما هم می‌توانیم در یادگار بازی کنیم.

وی افزود: ۵ هفته زمین را در اختیار داریم ولی در آینده در سرما زمین ورزشگاه یادگار کمک حال ما خواهد شد. من یادم می‌آید زنوزی زمانی که در حال صعود به لیگ برتر بودیم گفت زمین استادیوم بنیان دیزل مال ماشین سازی. اما باید کالبد شکافی کرد که چرا زنوزی ناراحت شده که حالا به ما زمین نمی‌دهد. من از باشگاه گسترش و زنوزی ناراحت نیستم چون هر وقت ما و تراکتور کمک خواستیم دریغ نکردند اما وقتی اتفاقاتی می‌افتد که شخصی کمک می‌کند ودر نهایت چهره‌اش تخریب می‌شود خودم هم باشم دیگر کمک نمی‌کنم.

خطیبی افزود: حالا هم امیدوارم جایی پیدا شود که بازی کنیم و امروز به سهرابی گفتم خودت را اذیت نکن چون از ۷ صبح این طرف و آن طرف می‌دود تا زمین پیدا کند. شما ببینید وقتی گسترش به لیگ برتر آمد خوشحال شدیم که همه تیم‌ها دو بار به تبریز می‌آیند و حالا هم باید خوشحال باشیم که با صعود ماشین سازی همه سه بار به تبریز می‌آیند. شما رسانه ها هم باید کمک کنید که تیم ما موفق باشد و تیم‌های تبریزی ضربه نخورند.

خطیبی در خصوص اینکه دوست دارد کدام تیم برنده دربی باشد گفت: من بعد از بازی با استقلال هم گفتم دوست دارم به خاطر تراکتورسازی دربی مساوی شود.

وی در پایان در خصوص زمین شهرداری تبریز و اینکه آیا امکان آماده شدن آن زمین وجود دارد یا خیر گفت: شهرداری تلاش کرده که آن زمین را درست کند ولی پیمانکار هنوز آن را تحویل نداده و شاید برای نیم فصل دوم آماده شود.

منبع: فارس

ارسال نظر: