نظر ملی‌پوشان درباره برگزاری دیدار ایران و کره‌جنوبی در روز تاسوعا + فیلم

کدخبر: 2067786

ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال ایران، بر حفظ حرمت ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) در روز برگزاری مسابقه ایران و کره جنوبی، تاکید کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال ایران در خصوص برگزاری بازی تیم‌های ایران و کره جنوبی در عصر تاسوعا گفت: واقعیت این است که ما دلمان نمی‌خواست در این روز بازی کنیم و حالا که مجبور به برگزاری این مسابقه هستیم دلمان میخواهد بزرگترین حسینیه را در استادیوم آزادی برپا کنیم تا پیام امام حسین (ع) را به جهانیان ابلاغ کنیم.

همچنین مهدی طارمی مهاجم تیم ملی گفت: خیلی دوست داریم که در روزهای تاسوعا و عاشورا در حسینیه‌ها باشیم، در کنار مردم به عزاداری بپردازیم. انشاالله امام حسین کمکمان کند تا در این مسابقه به پیروزی برسیم.

در ادامه سعید عزت اللهی اظهار داشت: این بازی حساس برای ما هم بسیار بزرگ است و هم در روز بزرگی برگزار خواهد شد و می دانیم که کل ایران در این روز تحت تاثیر مراسم عزاداری خواهند بود. امیدوارم شان این روز بزرگ در مسابقه ایران و کره حفظ شود.

وحید امیری هم گفت: از تماشاگران می‌خواهیم برخلاف دیگر دیدارهای تیم ملی، در روز تاسوعا با لباس مشکی به ورزشگاه بیایند و امایدوارم بتوانیم پیام امام حسین (ع) را به دنیا صادر کنیم.

همچنین سروش رفیعی اظهار داشت: متاسفانه این بازی در روز بزرگی برای ما مسلمانان برگزار می‌شود، که امیدوارم با برخورد و رفتارمان در آن روز بزرگ به دنیا نشان دهیم که همیشه پای اعتقاداتمان ایستاده ایم.

کریم انصاری فرد بیان کرد: ما ایرانی ها در این روزها اعتقادات خاصی داریم و امیدوارم شان این روز بزرگ نگه داشته شود و از اهل بیت کمک می‌خواهیم تا ما را در مسیر مسابقات کمک کنند.

در ادامه رامین رضاییان گفت: از همه مردم ایران می خواهم که در روز بازی با کره به احترام امام حسین (ع) و شهدا با لباس مشکی به استادیوم بیایند.

علیرضا بیرانوند هم اظهار داشت: در روز تاسوعا باید به همه دنیا ثابت کنیم که ما یاران امام حسین (ع) هستیم.

در پایان هم محمد انصاری گفت: در این روز بزرگ می توانیم از فرصت استفاده کنیم و پیام امام حسین را به جهانیان برسانیم.

حجم ویدیو: 47.21M | مدت زمان ویدیو: 00:05:50 دانلود ویدیو
ارسال نظر: