کاظمی: امیدوارم بازیکنانم به بلوغ تاکتیکی رسیده باشند/ هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌دارم

کدخبر: 2082670

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: من هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌دارم و هر بازیکنی که می‌خواهد برود می‌تواند از جمع ماشین‌سازی جدا شود .

به گزارش « نسیم آنلاین » فارس نوشت: فرهاد کاظمی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: از لحاظ روحی بازیکنان ما به این اعتقاد رسیدند که باید هر تیمی را شکست داده و وقتی دیدند در یک بازی می‌توانند سه گل بزنند، از لحاظ روحی ارتقا یافته و در آمادگی هستند.

وی گفت: در بازی فردا کارت حمید علی عسگر نرسیده و مهری را نیز به دلیل محرومیت نداشته و دیگر بازیکن محروم و مصدوم نداریم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز بیان کرد: در این مدت بیشتر کار تاکتیکی کار کردیم و امیدوارم به بلوغ تاکتیکی رسیده و بتوانیم در برابر حریفان خود به نتیجه خوب برسیم.

وی عنوان کرد: واقعیت این است که ما در لیگ 10 درصد هستیم و این برایم راضی‌کننده نیست، اما با همین میزان آمادگی می‌توانیم در لیگ خیلی حرف‌ها داشته باشیم.

فرهاد کاظمی تأکید کرد: الان برای تیم تراکتورسازی نیز تماشاگر کم می‌آید و این برای فوتبال تبریز بد است، اما امیدواریم در بازی فردا تماشاگران ماشین‌سازی در ورزشگاه حضور یافته و با تشویق‌های خود ماشین‌سازی را در کسب پیروزی کمک کنند.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز در مورد وضعیت چمن گفت: چمن ورزشگاه یادگار امام هنوز پا نخورده و به وضعیت مطلوب مسابقه نرسیده است، اما در هر صورت بابت زحماتی که برای آماده کردن این زمین کشیده شده جای تقدیر و تشکر است.

فرهاد کاظمی در مورد وضعیت آندو بیان کرد: من هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌دارم و هر بازیکنی که می‌خواهد برود می‌تواند از جمع ماشین‌سازی جدا شود و در مورد تیموریان باشگاه استقلال تهران درخواستی را ارسال کرده و فردا نیز بعد از بازی با وی صحبت خواهم کرد تا وضعیت وی مشخص شود، اما وی فردا جزو 18 بازیکن تیم برای بازی با فولاد خوزستان است.

وی تأکید کرد: فولاد خوزستان تیم خوبی است و یک مربی جوان و آینده دار بهره می‌برد و فردا حریف سختی برای ما خواهد بود.

ارسال نظر: