عین آب خوردن پنالتی ما را نمی‌گیرند

کاظمی: اگر ماشین‌سازی سقوط کند از فوتبال خداحافظی می‌کنم

کدخبر: 2083565

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت:‌ به اهدافی که داشتیم نزدیک بودیم. متاسفانه در هر بازی یکی بعد از دیگری پنالتی ما سوخت می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فرهاد کاظمی در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد، گفت: به اهدافی که داشتیم نزدیک بودیم. متاسفانه در هر بازی یکی بعد از دیگری پنالتی ما سوخت می‌شود.

وی ادامه داد: فوتبال‌مان از قبل بهتر شده است. یک اشتباه ساده کردیم و گل اول را خوردیم به تیم حریف تبریک می‌گویم در اینجا باید خیلی‌ جنگید و فقط بحث فنی نیست باید تیمی را مهیا کنیم تا به خواسته خود برسیم فکر می‌کردیم فوتبال 11 نفره است. برایم اهمیت ندارد محمد فنایی بگوید یکی پنالتی بود یا نه. همه این صحنه‌های ما را دیده بودند. در بحث فنی بهتر بودیم. باز هم نیاز به کار بهتر داریم. صد در صد در لیگ می‌مانیم و رتبه ‌ما از تیم‌هایی که وارد حاشیه خواهند شد بهتر می‌شود.

کاظمی افزود: همین الان با بازیکنان برخورد کردم و گفتم حق اعتراض به داور را ندارید. سوت داور را نمی‌توانیم برگردانیم. به کارم اعتقاد دارم. هر کسی اخطار الکی بگیرد با 50 میلیون جریمه روبرو می‌شود.

سرمربی ماشین‌سازی در ادامه تصریح کرد: حبیب گردانی روی اولین حرکت اخطار گرفت. چند صحنه بود که آنها اخطار نگرفتند. دفاع و مهاجم ما را زدند اما اخطار ندادند. اخطار داده یا نه بازی تمام شده و دیگر حرفمان تاثیری ندارد.

کاظمی در ادامه خاطرنشان کرد: از لحاظ فوتبالی هر چه بگویید قبول می‌کنم. به شما گفتم از هفته بیستم تیم را ببینید. 100 ساعت به زمان نیاز است آیا من برای کار تاکتیکی این فرصت را داشتم. اصلا زمان تمرین نداریم. از همه هواداران تشکر می‌کنم. آنها شرایط را دیدند که تا این اندازه نگران تیم هستند. عین آب خوردن پنالتی ما را نمی‌گیرند در این شرایط بازیکن هم از لحاظ روحی دچار مشکل می‌شود آنالیز داوری کارشناسان فوتبال ما محدود است آنها 30 ثانیه بازی را کارشناسی می‌کنند. کل بازی را هوادار می‌بیند به همین خاطر عصبی روبرو می‌شود.

وی در مورد اینکه به داوری با ارسال نامه اعتراض کردند و آیا این مسئله نتیجه داد،‌گفت: نتیجه نامه ما را امروز دیدید!

سرمربی ماشین‌سازی در ادامه تصریح کرد:‌ آیا حمید علی‌عسگری بد کار کرد؟ شرایط ما در ادامه بهتر خواهد شد. شهاب زاهدی شرایط بهتری پیدا می‌کند . پیام صادقیان هم وضعیت خوبی دارد. تیم ما آیا مشکل بدنی دارد؟ ما با مشکل روحی روبرو شدیم شبهه‌هایی هست که ما را می‌ترساند تا توپ به محوطه جریمه می‌آید نگران پنالتی هستیم. مطمئن باشید این تیم می‌ماند. اگر ماشین‌سازی نماند از فوتبال خداحافظی می‌کنم با تمام مشکلاتی که برای ما می‌سازند تیم را نگه می‌دارم.

ارسال نظر: