همه ما از مسائل پشت پرده خبر داریم

رحمتی: امیدواریم قبل از سال نو یک عیدی به هواداران بدهیم/ نیم‌نگاهی به قهرمانی در لیگ داریم!

کدخبر: 2091360

کاپیتان استقلال گفت: ما نیم‌نگاهی هم به قهرمانی داریم. من از هواداران می‌خواهم که اصلا به حواشی موجود توجه نکنند. بازیکنان استقلال تصمیم گرفتند که قبل از این بازی مهم هیچ صحبتی نکنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی رحمتی، دروازه بان استقلال در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل لوکوموتیو ازبکستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در این چند سال گذشته که من در آسیا بازی کردم با تیم‌های ازبکی بازی کرده‌ام. شناخت کافی از آنها داریم. آنها تیم‌های قدرتمندی هستند و تکیه آنها روی قدرت بدنی و کار تیمی است. ما لوکوموتیو را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و امیدواریم فردا که قبل از سال نو یک عیدی به هواداران و هم‌وطنان بدهیم.

کاپیتان استقلال درباره حضور هواداران این تیم در استادیوم، گفت: هواداران خودشان شرایط را درک می‌کنند. ما امسال تغییرات زیادی داشته‌ایم و الان به جایی رسیده‌ایم که به رتبه سوم جدول رسیده‌ایم. اگر عدالت واقعا برقرار شود، باید دوم جدول باشیم. می‌دانیم به این دست پیدا کنیم. تا تیم دوم جدول ۲ امتیاز فاصله داریم و ۶ هفته هم باقی مانده است. ما نیم‌نگاهی هم به قهرمانی داریم. من از هواداران می‌خواهم که اصلا به حواشی موجود توجه نکنند. بازیکنان استقلال تصمیم گرفتند که قبل از این بازی مهم هیچ صحبتی نکنند و مثل بازی با سایپا یک‌دل و محکم در کنار کادرفنی از جان مایه بگذاریم. بعد از بازی تمام اتفاقاتی که رخ داده را همه بازیکنان شرح می‌هند و باید بگویم که ما از همه چیزهای پشت پرده اطلاع داریم و ان شاءالله با حمایت صد هزار نفری هواداران به همه مسائل از طرف بازیکنان پاساخ داده می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: