کرانچار: می‌توانستیم گل‌های بسیاری را به ثمر برسانیم/ درباره آماده‌سازی گذشته تیم نمی‌توانم نظر بدهم

کدخبر: 2092954

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌توانستیم گل‌های بسیاری را به ثمر برسانیم. به هر حال گل سوم تیر خلاصی برای این بازی بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: از 10 روز پیش که آمدم، سعی بر این داشتم تا به بازیکنان بفهمانم که نخستین بازی برای ما بسیار مهم است. تمرینات 10 روز گذشته متوجه این مسئله بود که در این دیدار هر چه زودتر به نتیجه برسیم و نتیجه را حفظ کنیم.

وی افزود: در جریان بازی فشار بسیاری به تیم حریف آوردیم و زمانی که سایپا رو به توپ های بلند آورد، کمی نگران شدم، اما می‌توانستیم گل‌های بسیاری را به ثمر برسانیم. به هر حال گل سوم تیر خلاصی برای این بازی بود.

سرمربی تیم سپاهان در پاسخ به این سوال که عملکرد دروزاه‌بان تیم‌تان را چطور ارزیابی می‌کنید، خاطرنشان کرد: در ارتباط با لی اولیویرا، دروازه‌بان تیم باید بگویم که نمی‌دانم چه نظری را باید داشته باشم. در گل تیم حریف، لی مقصر نبود و مدافعان باید دخالت می‌کردند. پس از آن، حریف موقعیت خطرناک خاصی نداشت و نیاز به دخالت لی نبود.

وی تصریح کرد: پس از نیمه نخست به دلیل اینکه حریف یک بازیکن کمتر داشت، به بازیکنان گوشزد کردم که پاس‌های کوتاه بدهند. متاسفانه هافبک‌های وسط ما به هر دلیلی دچار افت شده بودند و ما مجبور بودیم دست به تعویض بزنیم، البته این در حالی است که ما 3 الی 4 موقعیت را از دست دادیم و مهم این است که نتیجه بازی به خوبی به پایان رسید و 3 گل از مجموع 7 موقعیت صد درصد گل برای ما خوب بود.

کرانچار درباره دلیل ضعف بدنی بازیکنان تیم سپاهان، گفت: احتمالاً در گذشته مشکلاتی در آماده‌سازی تیم بوده و یا شاید هم تعطیلات مکرر سبب این مسئله شده است. درباره آماده‌سازی تیم نمی‌توانم نظر بدهم. به این دلیل که بنده نبودم و گروه سابق به طور قطع، تلاش‌های بسیاری کرده است، اما من موظفم از بضاعت موجود همه قدرت را به تلاش بگیرم تا در 5 هفته باقی مانده، نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم سپاهان به انتقاد از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر پرداخت و خاطرنشان کرد:‌ شما شاهد این هستید که فاصله بسیاری برای مسابقات در نظر گرفته شده و ما در این زمان نمی‌توانیم دست به بدن‌سازی بزنیم. ما در 5 هفته باقی مانده، باید در نحوه چینش بازیکنان و پاس کاری آن‌ها کار کنیم تا نتایج لازم را بگیریم.

وی درباره عملکرد داور دیدار این تیم مقابل سایپا، گفت: این مسابقه اهمیت بسیاری داشت به این دلیل باید چهارم شویم تا در صورت قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی، بتوانیم سهمیه آسیا را بگیریم. شاید این میل زیاد برای رسیدن به گل سبب شد تا بازیکنان ما خطاهای بسیاری انجام بدهند و اعتراض خاصی نسبت به عملکرد داور ندارم. باید این تعدد کارت‌ها را از خود داور پرسید. البته در موقعیتی که حسن‌زاده به سمت دروازه‌بان حریف رفت و او را سرنگون کرد، داور باید کارت قرمز نشان می‌داد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر: