اگر بچه‌ها ما شجاعت بیشتری داشتند می‌توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم

پورموسوی: به تیمی باختیم که بسیار حرفه‌ای است/ ما صددرصد صعود خواهیم کرد

کدخبر: 2093963

سرمربی استقلال خوزستان گفت: اگر بچه‌ها ما شجاعت بیشتری داشتند می‌توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم. این شکست چیزی از ارزش‌های بازیکنان من کم نمی‌کند، اما آنها باید بدانند در فوتبال در هر دقیقه هر اتفاقی رخ می‌دهد و باید دقیق‌تر و باهوش‌تر بازی کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیداکبر پورموسوی پس از شکست 2 بر یک استقلال خوزستان مقابل لخویا قطر در هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: بچه‌های ما تمرکزشان را از دست دادند و در حالی که بازی شرایط عادی داشت، دو گل دریافت کردیم.

وی افزود: اگر بچه‌ها ما شجاعت بیشتری داشتند می‌توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم. این شکست چیزی از ارزش‌های بازیکنان من کم نمی‌کند، اما آنها باید بدانند در فوتبال در هر دقیقه هر اتفاقی رخ می‌دهد و باید دقیق‌تر و باهوش‌تر بازی کنند. به تیمی باختیم که بسیار حرفه‌ای است، بازیکنان بین‌المللی دارد و از نظر امکانات هم فوق‌العاده هستند.

سرمربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: باید این بازی را فراموش کنیم و برای دو دیدار آینده‌مان آماده شویم. باید خودمان را به خوبی آماده کنیم که مقابل الفتح عربستان و الجزیره بهترین عملکرد را داشته باشیم تا به دور بعدی صعود کنیم. همانطور که زندگی همیشه در جریان است و ادامه دارد.

پورموسوی در پاسخ به این سؤال که باتوجه به بازی کردن تیمش در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه قطر که میزبان این تیم در دیدار با الفتح عربستان هم خواهد بود تأثیری در بازی آینده این تیم دارد یا نه و برای تیمش چقدر شانس صعود قائل است، گفت:‌ ابتدا باید بگویم ما صددرصد صعود خواهیم کرد، چون من به تیمم ایمان دارم. اینکه یک بازی بیشتر از الفتح در این زمین داشتیم، روی عملکرد ما تأثیر مثبت خواهد گذاشت. در قطر از ما خوب پذیرایی کردند و امیدوارم 5 اردیبهشت‌ماه جشن صعودمان را در این ورزشگاه بگیریم.

ارسال نظر: