جهانبخش در گفتگو با AFC:

هدف ما صعود به دور دوم جام جهانی است/ بازی خوب و کمی دشوار با ازبکستان داشتیم

کدخبر: 2099841

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید هدف این است تیم ملی کشورمان به دور دوم جام جهانی صعود کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از برتری مقابل ازبکستان و صعود به جام جهانی به سایت AFC گفت: بازی بسیار خوبی بود، البته کمی دشوار چرا که ازبکستان آخرین شانس را برای صعود به جام جهانی داشت. ما با حمایت هواداران بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، توانستیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم و به جام جهانی صعود کنیم.

وی افزود: 2 بازی دیگر باقی مانده و تلاش می‌کنیم با همه توان‌مان این دو بازی را انجام دهیم تا به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی صعود کنیم.

جهانبخش در پاسخ به این سوال که شما در آخرین جام جهانی بسیار جوان بودید، آیا در این دوره تجربه متفاوتی دارید، خاطرنشان کرد: در جام جهانی قبلی بعد از صعود به تیم ملحق شدم، اما در این دوره از همان ابتدا در تیم ملی بودم. با پیروزی‌هایی که با تیم ملی کسب کردیم احساس خوبی دارم. ما هیچ گلی دریافت نکردیم.

بازیکن آلکمار یادآور شد: فکر می‌کنم این صعود بهترین صعود برای ایران در طول تاریخ جام جهانی بود. همه بازیکنان و کادر برای تیم ملی تلاش کردند و زحمت کشیدند. برای من هم تجربه بسیار خوبی بود. در جام جهانی 2014 فقط 19 ساله بودم و تجربه‌ای فوق‌العاده و باورنکردنی داشتم. حالا برای بار دوم امیدوارم عملکرد بهتری داشته باشم.

بازیکن تیم ملی کشورمان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه ایران به چه موفقیتی می‌تواند برسد، تصریح کرد: ما واقعا تیم جوانی داریم. می‌دانیم جام جهانی با مسابقات مقدماتی بسیار متفاوت است. فکر می‌کنم سال بعد همه ما و بازیکنان جوان یک بار دیگر این مسابقات را تجربه می‌کنند. همه ما با تمام توان به مسابقات می‌رویم. هدف ما این است که به مرحله بعد جام جهانی صعود کنیم.

ارسال نظر: