سرمربی تراکتورسازی: نمی‌دانم چرا همه می‌گویند بازی دادن به جوان‌ها ریسک است

کدخبر: 915484

رسول خطیبی در گفتگو با «نسیم» افزود: تعداد زیادی از بازیکنان ما عوض شده‌اند و زمان می‌برد باهم هماهنگ شوند/ تیم خوبی داریم و قطعا می‌توانیم موفق شویم

خطیبی در گفتگو با «نسیم» ادامه داد: شما خودتان می‌دانید زمانی‌که بازیکنان تازه به تیم اضافه می‌شوند، زمان می‌برد که باهم هماهنگ شوند. در تیم ما مهره‌های زیادی نسبت به فصل گذشته تغییر کردند. شاید خیلی ها فکر می‌کردند تیم ما زمین بخورد اما دیدید که این اتفاق نیقتاد و بازیکنان ما خیلی خوب بازی می‌کنند. فقط کمی زمان می‌برد که بازیکنان به هماهنگی 100 درصد برسند و باید منتظر باشیم بینیم در هفته آینده چه اتفاقی می‌افتد.

خطیبی با اشاره به پایین آمدن میانگین سنی تیمش افزود: سن تیم ما پایین آمده است و مردم تبریز چند سال بعد می‌فهمند چه خدمتی به آنها کرده‌ایم. تیمی بسته‌ایم که سال‌ها می تواند باعث افتخار مردم آذربایجان باشد.

او در مورد ریسکی که بابت میدان دادن به جوان‌ها کرده هم گفت: من نمی‌دانم چرا همه می‌گویند میدان دادن به جوان‌ها ریسک است. در همه دنیا این جوان‌ها هستند که ستاره‌های تیمشان می‌شوند. ما وطیفه داریم به جوان‌ها میدان بدهیم. انگیزه‌ای که جوان‌ها دارند، می‌تواند باعث موفقیت هر تیمی بشود. من نمی‌دانم چرا اینقدر در ایران در مورد میدان دادن به جوان‌ها اکراه وجود دارد.

ارسال نظر: