رسول خطیبی: با کسب ۶ امتیاز دو بازی خانگی پیش رو می‌توانیم به صدرجدول برسیم

کدخبر: 919151

سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار با صبا افزود: بعد از گفتگو با مدیرعامل باشگاه، مشکلات عمده ما حل شد/ یک سهمیه و پیراهن شماره ۱۰ تیم را تا نیم فصل برای انصاری‌فرد نگه خواهیم داشت

به گزارش «نسیم»، رسول خطیبی در خصوص تیم صبای قم گفت : ما فیلم بازی های تیم صبای قم را نگاه کردیم و آنالیز خوبی روی بازی های این تیم داشته ایم، صبا تیمی است که تا این هفته از بازی ها باخت نداشته است و این گواه کیفیت بالای این تیم است ، ولی ما برای برد بازی می کنیم چراکه همیشه اعتقاد داشته ام نباید در بازی های خانگی امتیازی از دست بدهیم ، فردا هم برای برد به زمین مسابقه می رویم . چراکه با کسب 6 امتیاز دو بازی خانگی پیش رو حتی می توانیم به صدرجدول هم برسیم .
خطیبی در خصوص حواشی بعد از بازی پدیده مشهد گفت: متاسفانه در کنار تیم های بزرگ حواشی زیادی وجود دارد ، تراکتورسازی اولین باخت خود را در طول سرمربیگری من تجربه کرد ولی حواشی زیادی با این باخت به وجود آمد ولی خوشبختانه بعد از گفتگویی که با مدیرعامل باشگاه داشتیم مشکلات عمده ما حل شد و قول مساعد داده شد تا باقی مشکلات هم در روزهای آینده حل شود . در صورت بر طرف شدن این مشکلات مطمئنا نتیجه گیری بسیار خوبی خواهیم داشت .
وی در خصوص وضعیت بازیکنان تیم گفت : از همه بازیکنان نهایت تشکر را دارم چراکه بدون دغدغه و با تمام قوا برای تیم بازی می می کنند بازیکنانی که با تعصب و غیرت مثال زدنی برای تیم کار می کنند .
سرمربی تیم در خصوص محرومین و مصدومین برای بازی فردا گفت : احتمالا شاهین ثاقبی را به خاطر مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت ولی کادر پزشکی تیم تمام تلاش خود را می کند تا در صورت رفع مشکل بتوانیم این بازیکن را در اختیار داشته باشیم .
خطیبی در خصوص بسته شدن لیست تیم گفت : ما با سعید مهدی پور به توافق رسیده و قرارداد اورا امضا کردیم ولی تا نیم فصل قراردادش را ثبت نخواهیم کرد چراکه ما برای کریم انصاری فرد جا نگه داشته ایم و در صورتی که این بازیکن به تیم خارجی نپیوندد قطعا در تیم تراکتورسازی توپ خواهد زد ، به همین دلیل یک سهمیه و پیراهن شماره 10 تیم را تا نیم فصل برای این بازیکن نگه خواهیم داشت .
ارسال نظر: