اسماعیل حسن‌زاده: باید سختگیرانه و منطقی در مورد دربی رای صادر کنیم

کدخبر: 952404

رئیس کمیته انضباطی افزود: عامل رفتارهایی که از سوی تماشاگران رخ می‌دهد نیمکت، بازیکنان و مسئولین دو باشگاه هستند/ تماشاگران دو تیم تخلفاتی داشتند که قطعا با آنها برخورد خواهیم کرد

به گزارش «نسیم»، وی در گفتگو با سایت فدراسیو اظهار داشت: با توجه به حوادث ریز و درشتی که در مسابقه توسط داوری، نماینده فدراسیون و همچنین ناظرین کمیته انضباطی به ثبت رسیده ، تصمیم نهایی در رابطه با تخلفات این دیدار را خواهیم گرفت. حسن‌زاده در ادامه گفت: از سوی تماشاگران هر دو تیم تخلف و فحاشی صورت گرفته که بدون شک جرایمی را برای تیم ها در نظر می گیریم. ضمن اینکه از سوی عوامل ،بازیکنان و مربیان تیم های پرسپولیس و استقلال تخلفاتی رخ داد که رفتارهایشان باعث شد تا تماشاگران تحریک شوند.متاسفانه برخی از رفتارها باعث شد تا سکوها دچار هیجان شده و تحریک شوند و در نهایت شاهد رفتارهای نامناسب از سوی تماشاچیان بودیم. فکرمی کنم باید کادر فنی تیم ها، بازیکنان و مسئولین هر دو باشگاه متوجه نوع رفتار خود باشند چرا که شهرآورد، بازی متفاوتی از دیگر رقابتهای لیگ بوده و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. متاسفانه ما شاهد بودیم پس از عکس العمل کادر فنی تیم ها و یا بازیکنان، تماشاگران تحریک شده و دست به رفتارهای نامناسب می‌زدند.

رئیس کمیته انضباطی اعلام کرد: باید سختگیرانه و منطقی در مورد این باز رای صادر کنیم. عامل رفتارهایی که از سوی تماشاگران رخ می دهد نیمکت، بازیکنان و مسئولین دو باشگاه هستند.بر همین اساس باید رایی را صادر کنیم که از این پس شاهد تخلفات این چنینی نباشیم. با صحه صدر تخلفات این بازی را بررسی کرده و رای نهایی خود را از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهیم کرد.

ارسال نظر: