حسین هدایتی: شخصا به دنبال خرید پرسپولیس نیستم

کدخبر: 973964

مالک باشگاه استیل‌آذین افزود: کسی که ۸۰ درصد سهام پرسپولیس را می‌خرد باید از هواداران و پیشکسوتان باشگاه بیشترین بهره را ببرد/ نباید دو باشگاه پایتخت به شرکت‌هایی که مثل قارچ رشد می‌کنند فروخته شود

حسین هدایتی روز دوشنبه در پایان نشست پیشکسوتان برای واگذاری باشگاه پرسپولیس، گفت: شرکت ما بدهی ندارد و می‌تواند در این مزایده شرکت کند. قیمت گذاشته شده کارشناسی شده بود و هرکسی توان خرید این باشگاه را ندارد.
وی ادامه داد: متولی شرایطی را برای فروش این دو باشگاه در نظر گرفته که هر کسی توانایی خرید داشته باشد، می‌تواند در مزایده شرکت کند.
هدایتی افزود: از سازمان خصوصی‌سازی می‌خواهم این باشگاه‌ها را به شرکتی که 2 ماه از تاریخ تاسیس آن می‌گذرد واگذار نکنید، زیرا قطعا اینگونه خریداران قابل اعتماد نیستند و ممکن است هربلایی سر این دوباشگاه محبوب بیاید.
اگر آقایان تمایل داشتند این باشگاه را به من بفروشند به شرط 5 ساله من می‌خرم، اگر هم خیر به هرکسی که بفروشند برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم.
هدایتی گفت: کسی که 80 درصد سهام پرسپولیس را می‌خرد نباید فکر کند مالک نهایی باشگاه پرسپولیس است و باید از هواداران و پیشکسوتان باشگاه بیشترین بهره را ببرد.
وی افزود: امیدوارم که این باشگاه‌ها به شرکت‌هایی که مثل قارچ رشد می‌کنند فروخته نشود و فردی خریدار این دو باشگاه باشد که شناخته شده باشد. این باشگاه باید مثل باشگاه روز دنیا از سوی خریدار اداره شود و حتی مدیرعامل باشگاه را نیز خریداران انتخاب کنند.

هدایتی در پایان، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان باید منافع ملی را در فروش این دو باشگاه در نظر بگیرد و اگر کسی برای خرید این دو باشگاه پیش قدم نشد مزایده دوم یا یک راه حل بهتر را در نظر بگیرد.

ارسال نظر: