کفاشیان در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما خواستار پرداخت حق پخش تلویزیونی شد

کدخبر: 978632

در نامه‌ رئیس فدراسیون فوتبال به محمد سرفراز آمده است: به منظور جلوگیری از بروز بحران پیش روی فوتبال و تعطیلی احتمالی لیگ، دستورات لازم را برای پرداخت وجه مورد نظر صادر فرمائید

به گزارش «نسیم» و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، در نامه علی کفاشیان به سرافراز آمده است: از آنجائیکه تا کنون سازمان صدا و سیما نسبت به تعهدات خود برای پرداخت حق پخش تلویزیونی فصل 93-94 اقدام نکرده، این امر مراجعه‌ها و تماس‌های متولیان باشگاه‌های کشور و سازمان لیگ را به دنبال داشته است. لذا مزید امتنان خواهد بود، به منظور جلوگیری از بروز بحران پیش روی فوتبال و تعطیلی احتمالی لیگ با توجه به وضعیت مالی باشگاه‌ها و همچنین جهت رفع بخشی از مشکلات حاد به وجود آمده، دستورات لازم را برای پرداخت وجه مورد نظر صادر فرمائید.
ارسال نظر: