شهرام دبیری: مشکل مالی برای تامین خواسته‌های کی‌روش نداریم

کدخبر: 995536

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با «نسیم» افزود: پول فیفا برسد خیلی از مشکلات ما حل می‌شود/ مطمئن باشید کی‌روش نماند، برای جذب مربی خارجی به مشکل نمی‌خوریم

شهرام دبیر، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با «نسیم»،‌ در مورد این‌که گفته می‌شود مشکل مالی مهمترین دغدغه کی‌روش برای ادامه فعالیتش در تیم ملی است، گفت: اینطور نیست و فدراسیون فوتبال مشکلی برای تامین خواسته‌های کی‌روش ندارد. فدراسیون درآمد خوبی دارد و من فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. این را هم فراموش نکنید که مشکلات مالی فدراسیون فوتبال مقطعی است. شاید الان در فدراسیون فوتبال پول لازم برای تامین خواسته‌های کی‌روش وجود نداشته باشد اما این مشکلات به زودی حل می‌شود.

او در مورد پول‌های بلوکه شده فدراسیون فوتبال در فیفا هم گفت: باور کنید این پول‌ها به بزرگترین دغدغه فدراسیون فوتبال تبدیل شده است و ما هر روز مشغول رایزنی هستیم که این مشکل را حل کنیم. شک نکنید اگر این پول‌ها برسد، بخش عمده‌ای از مشکلات فدراسیون فوتبال حل خواهد شد، چون رقم آن اصلا مبلغ کمی نیست.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مورد این که خیلی‌ها اعتقاد دارند در فرصت کم باقی مانده تا شروع بازی‌های انتخابی جام‌جهانی فدراسیون فوتبال نمی‌تواند مربی خارجی خوبی پیدا کند، عنوان کرد: این تصمیمی است که در هیات رییسه فدراسیون فوتبال گرفته شده است و به نظر من آوردن مربی با کیفیت خارجی آنقدر هم کار سختی نیست. البته ما مربی می‌آوریم که با فوتبال ایران و البته حریفان‌مان آشنایی کامل داشته باشد. البته من خودم فکر می‌کنم، کی‌روش در فوتبال ایران خواهد ماند.

ارسال نظر: