هدیه مسی خشم مردم و مسئولان مصر را برانگیخت + عکس

کدخبر: 2020019

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا با اهدای کفش‌های خود به خیریه‌ای در مصر خشم مردم و مسئولان این کشور را برانگیخت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین و فوق ستاره بارسلونا در مصاحبه با برنامه تلویزیونی «بله من مشهور هستم.» که در یکی از شبکه‌های تلویزیون مصر پخش شد اعلام کرد با اهدای کفش‌های خود به حراج خیریه در این شبکه کمک می‌کند.

اما این مساله با عکس العمل غیر قابل پیش بینی و اعتراض عمومی در مصر همراه شد.

"سعید حساسین" یکی از اعضای پارلمان مصر از حرکت مسی به شدت انتقاد کرد و گفت بهتر است وی این هدیه را به فقرای آرژانتین بدهد.

وی ادامه داد: مسی فکر می کند کفش های وی چقدر ارزش دارد.از نظر من ناخن های یک کودک مصری بیشتر از این می ارزد.بهتر است مسی کفش های خود را نگاه دارد و آن را به اسرائیلی ها بفروشد.مسی باید بداند 90 میلیون مردم مصر به خود افتخار می کنند و همه آن ها کفش به پا دارند.ما از کفش های دیگران پول غذا کسب نمی کنیم.شاید بهتر بود مسی پیراهن خود را به حراج هدیه می کرد.اما این حرکت او توهین آمیز بود.مردم مصر قبلا هرگز در تاریخ 7 هزار ساله خود اینچنین تحقیر نشده بودند.

این در حالیست که مسئول برنامه مصاحبه با مسی اعلام کرد این تنها یک یادگاری از مسی بود و او آن را برای حراج خیریه ارائه نکرده بود.

مسی نیز در این باره هیچ واکنشی نشان نداده است.

"احمد حسام میدو" ستاره سابق تیم ملی مصر که سابقه بازی در اروپا را دارد، در این باره گفت: ارزشمندترین چیز یک بازیکن کفش‌های اوست. همانطور که ارزشمندترین چیز برای یک نویسنده قلم اوست. امیدوارم به این سوتفاهم پایان داده شود.

ارسال نظر: