هفته سیزدهم سری A ؛

نجات اینترمیلان در دقایق پایانی دربی دلامدونینا

کدخبر: 2074755

روسونری در آخرین دربی به ریاست برلوسکونی یک پیروزی شیرین را از دست داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، هفته سیزدهم رقابتهای سری A ایتالیا روز گذشته با برگزاری 7 دیدار پیگری شد.

در مهمترین دیدار تیم میلان با تساوی 2 بر2 در دربی شهر مقابل اینتر در آخرین بازی هفته سیزدهم سری A ایتالیا فرصت حضور در رده دوم جدول را از دست داد.

سوسو با زدن هر 2 گل میلان در دقایق 43 و 58 ستاره میلان بود و به اولین زننده 2 گل در یک دربی میلان از سال 2012 تا به حال تبدیل شد.

گل اول اینتر توسط کاندروا در دقیقه 53 به ثمر رسید و در حالی که برتری 2 بریک میلان در آخرین دربی دوران ریاست سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه قطعی به نظر می‌رسید، ایوان پریسیچ در وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل تساوی اینتر را به ثمر رساند تا این دربی جذاب در حضور تماشاگران ویژه‌ای مانند پائولو مالدینی، اسطوره میلان با تساوی 2 بر 2 خاتمه یابد.

با این نتیجه، میلان 26 امتیازی در رده سوم و اینتر 18 امتیازی در مکان نهم ایستادند.

در دیگر دیدار رم در خانه آتالانتا با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. برای رم در این دیدار دیه‌گو پروتی در دقیقه 40 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد، اما در دقیقه 62 این ماتیا کالدارا بود که نتیجه را برای آتالانتا به تساوی کشاند و در نهایت فرانک یانیک کیسی در دقیقه 1+90 گل برتری آتالانتا را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

آتالانتا با این برد 25 امتیازی شد و خود را تا رده چهارم جدول بالا کشید. شاگردان لوچانو اسپالتی هم با قبول این شکست 26 امتیازی باقی ماندند، اما همچنان در رده دوم جدول هستند.

در دیدار دیگر لاتزیو در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر یک جنوا را با شکست بدرقه کرد. برای آبی‌های شهر رم در این دیدار فیلیپه اندرسون (11)، لوکاس بیگلیا (58- پنالتی) و والیس (66) موفق به گلزنی شدند و دروازه‌شان هم در دقیقه 52 توسط لوکاس آریل اوکامپوس باز شد. همچنین لوکاس آلفونسو اوربان از جنوا در دقیقه 1+90 با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد. لاتزیو با این برد 25 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به آتالانتا به رده سوم جدول صعود کرد.

نتایج سایر مسابقات به شرح زیر است:

بولونیا 3 - پالرمو یک

کروتونه صفر - تورینو 2

امپولی صفر - فیورنتینا 4

ارسال نظر: