هفته پانزدهم لالیگا؛

رستگاری شاگردان زیدان در دقیقه ۹۲ با گلزنی راموس

کدخبر: 2077599

آخرین بازی شب دوم هفته پانزدهم لالیگا، با برتری خانگی رئال مادرید در آخرین ثانیه‌ها مقابل دپورتیولاکرونیا به پایان رسید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آخرین بازی شب دوم هفته پانزدهم لالیگا، با برتری 3 بر 2 خانگی رئال مادرید در آخرین ثانیه‌ها مقابل دپورتیولاکرونیا به پایان رسید.

برای رئال مادرید صدرنشین موراتا در دقیقه 50، مخیا در دقیقه 84 و کاپیتان راموس در وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل زدند تا گل‌های خوسلو در دقایق 63 و 65 برای دپور بی‌حاصل شود و قهرمان اروپا مانند ال‎‌کلاسیکوی هفته گذشته با گل ثانیه‌های پایانی راموس به نتیجه مطلوب برسد.

با این برتری، رئال 37 امتیازی دوباره در فاصله 6 امتیازی با بارسلونای رده دومی در صدر ایستاد و لاکرونیای13 امتیازی در مکان شانزدهم باقی ماند.

پیش از این نیز، تیم‌های لاس‌پالماس و لگانس به تساوی یک - یک دست یافتند.

در این بازی که در زمین لاس‌پالماس انجام شد، لیوایا در دقیقه 21 میزبان را پیش انداخت اما گوئررو در دقیقه 76 برای لگانس گل تساوی را به ثمر رساند.

لگانس 15 امتیازی در رده پانزدهم و لاس‌پالماس 21 امتیازی در مکان هشتم ایستادند.

همچنین دیدار سویه داد و والنسیا با برتری 3 بر 2 رئال سوسیه‌داد مقابل میهمانش، والنسیا ادامه یافت.

خوزه در دقایق 2 و 24 و خوانمی در دقیقه 90 برای سوسیه‌داد و پارخو در دقیقه 36 (از روی نقطه پنالتی) و باکالی در دقیقه 90 برای والنسیا گل زدند.

در این بازی پراُفت و خیز، کارلوس ولا از سوسیه‌داد در دقیقه 60 پنالتی خود را مقابل آلوس، دروازه‌بان پنالتی‌گیر والنسیا از دست داد و کانسلو از این تیم در دقیقه 83 از زمین اخراج شد.

با ثبت این نتیجه سوسیه‌داد 26 امتیازی در رده چهارم و والنسیای 12 امتیازی در رده هفدهم جدول لالیگا قرار گرفتند.

ارسال نظر: