رفع تکلیف از شفافیت حقوق مدیران

کدخبر: 2375540

رئیس سازمان اداری و استخدامی انتشار دریافتی مدیران را تکلیف مدیران اعلام کرد و نقش این سازمان را صرفا راهبری این موضوع عنوان کرد

نسیم‌آنلاین: رئیس سازمان اداری و استخدامی در نشست خبری اخیر خود در پاسخ به سوالی درخصوص عدم انتشار اطلاعات حقوقی مدیران براساس ماده 29 برنامه ششم توسعه گفت: ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه تکلیف انتشار دریافتی مدیران را بر عهده خود دستگاه‌های اجرایی گذاشته و سازمان اداری و استخدامی کشور صرفاً راهبری این موضوع را بر عهده دارد.

این درحالی است که پیش از این سازمان اداری و استخدامی با ابلاغ بخشنامه‌ای اعلام کرده بود که حقوق‌های ثبت شده در سامانه حقوق و دستمزد از 10 خرداد منتشر خواهد شد. 

اما به دلایلی این اتفاق نیافتاد و سازمان اداری و استخدامی توضیحی درخصوص اجرایی نشدن اطلاعات حقوقی دستگاه های اجرایی نداد. حالا رئیس سازمان مدعی است که تکلیف انتشار برعهده دستگاه اجرایی است و سازمان اداری و استخدامی صرفا راهبری این موضوع را برعهده دارد. به نظر می‌رسد سرانجام سپردن تکلیف انتشار به مدیران دستگاه‌های دولتی به معنای عدم اجرای این قانون و تقسیم شدن هزینه‌ی عدم اجرای قانون بین مدیران همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی ذیل این قانون است. 

ارسال نظر: