یک وزارت ارزش دروغ بستن به نائب ولی مسلمین را دارد؟

کدخبر: 2373586
خبرنگار:

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: آیا تصدی بر یک وزارتخانه آنقدر ارزش دارد که برخی به نایب ولی زمان خود نسبت دروغ دهند تا نمایندگان را دچار خطای محاسباتی و تصمیماتی کنند؟

به گزارش نسیم آنلاین به نقل از خانه ملت: حسین میرزایی در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه 31 مرداد) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات دولت سیزدهم در مخالفت با برنامه های وی گفت:  آیا رهبر انقلاب از بین گزینه های پیشنهادی برای وزارت اطلاعات جناب آقای خطیب را برگزیده اند؟ مجلس فرمایش رهبری را بر روی چشم می گذارد و اگر معظم له کسی را تایید بفرمایند مجلس یکپارچه آن را تایید خواهد کرد، اما اگر کسانی به لطایف الحیل برخلاف واقع تایید کسی را به حضرت آقا نسبت دهند، گرفتار خواهند شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم ادامه داد: در این روزها خبرهایی مبنی بر تایید آقای خطیب توسط حضرت آقا به زبان های مختلف مطرح شده است، برخی تفسیر می کنند وقتی آقای رئیسی لیست افراد پیشنهادی برای وزارت اطلاعات را به محضر حضرت آقا عرضه داشته، معظم له انگشت خود را بر روی اسم آقای خطیب گذاشته اند، بعضی می گویند سیره حضرت آقا معین کردن 4 وزیر اطلاعات، خارجه، دفاع و کشور است و برخی به حق گفته اند؛ سیره حضرت آقا با این 4 فرد خاص به گونه ای است که اگر با فردی مخالف باشند، نهی می کنند، اما معمولا در تایید شخص خاصی نظر نمی دهند.

وی افزود: در مورد نظر حضرت آقا درباره آقای خطیب چه کسی بهتر از رئیس جمهور می تواند پاسخگو باشد؟ این در حالی است که روز گذشته از رئیس جمهور در این رابطه سوال شد، ایشان گفتند که حضرت آقا در مورد آقای خطیب و سایر وزرا نظر خاصی نداشته اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برادران و خواهران گرامی؛ چرا برخی از افراد و گروه ها از ارادت مجلس انقلابی به حضرت آقا سوءاستفاده می کنند و دیدگاه های خود را با نسبت ناثواب دادن به حضرت آقا به کرسی می نشانند. آیا این افراد حساب و کتاب را قبول دارند؟ آیا مرگ و معاد را باور دارند؟ آیا خدای متعال را شاهد و ناظر بر اعمال خود می دانند؟ و آیا آزادمردانی بین آنها یافت می شود که این غذای لای دندان مانده گذشتگان را به اهلش بسپارند؟

میرزایی اظهار کرد: آیا تصدی بر یک وزارتخانه آنقدر ارزش دارد که برخی به نایب ولی زمان خود نسبت دروغ دهند تا نمایندگان را دچار خطای محاسباتی و تصمیماتی کنند؟

 

منبع: خانه ملت
ارسال نظر: