مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد:

آتش در جنگل‌‌ها و مراتع باشت همچنان ادامه دارد/ فردا صبح بالگرد می‌رسد‌

کدخبر: 2047609

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ‌آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع شهرستان باشت همچنان ادامه دارد و قرار است فردا بالگرد به منطقه اعزام شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، عزت‌الله بهشتی در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده با سازمان جنگل‌ها و رایزنی‌های این سازمان با ستاد بحران کشور قرار است فردا صبح بالگردی برای مهار آتش به استان کهگیلویه وبویراحمد بفرستند.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد گفت: بخش وسیعی از مراتع و جنگل‌های استان از دیروز تا کنون طعمه حریق شدند و از میزان خسارت وارده و حجم این آتش سوزی اطلاع دقیقی در دست نیست.

وی بیان کرد: هم اکنون کارکنان منابع طبیعی با همکاری نیروهای بسیج و محیط زیست مشغول خاموش کردن آتش هستند و متاسفانه ستاد بحران هیچگونه همکاری نکرد.

بهشتی عنوان کرد: از دیروز تا کنون 6 فقره آتش‌سوزی در استان رخ داده که 5 فقره آن مهار شد و یک فقره آن در باشت همچنان ادامه دارد.

طبق بررسی‌های میدانی انجام شده خبرنگار تسنیم مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد به همراه پرسنل این اداره کل با دست خالی مشغول عملیات مهار آتش هستند و شعله‌های آتش اجازه یک ساعت استراحت را به آنها نمی‌دهد.

ارسال نظر: