جدول نرخ جدید قیمت گاز در بخش خانگی و عمومی منتشر شد+جدول

کدخبر: 1003429

شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: حداکثر نرخ گاز طبیعی در فصول گرم سال ( از ۱۶ فروردین تا ۱۵ آبان)، ۱۵۰ تومان و متوسط قیمت گاز در فصول سرد سال (۱۶ آبان تا ۱۵ فروردین)، ۹۶ تومان به ازای هر متر مکعب محاسبه می‌شود

به گزارش «نسیم»، حمیدرضا عراقی روز سه شنبه (پنجم خردادماه) در نشست با خبرنگاران درباره تعرفه جدید قیمت گاز گفت: در ارتباط با قیمت گاز صنایع، پتروشیمی، کشاورزی و... هیچگونه تغییری اعمال نشده است.

وی یادآور شد: نرخ سی ان جی و نانواییهای سنتی نیز در بخش تجاری شامل افزایش قیمت نشده است.

مهندس عراقی با اشاره به اینکه در بخشهای خانگی، تجاری و دولتی ١٥ درصد افزایش قیمت خواهیم داشت، افزود: محاسبه قیمت گاز با نرخ جدید از روز چهارشنبه، ششم خردادماه در قبوض گاز بخشهای یادشده اعمال می شود.

وی افزود: بر این اساس حداکثر نرخ گاز طبیعی در فصول گرم سال ( از 16 فروردین تا 15 آبان)، 150 تومان به ازای هر متر مکعب و متوسط قیمت گاز در فصول سرد سال (16 آبان تا 15 فروردین)، 96 تومان به ازای هر متر مکعب محاسبه می شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، با اشاره به سهم ٧٠ درصدی گاز طبیعی در سبد انرژی کشور تصریح نمود: میزان مصرف گاز در کشور 180 میلیارد متر مکعب در سال است و از این مقدار حدود 50 میلیارد متر مکعب گاز در بخش خانگی مصرف می شود.

جداول تعرفه گازبهای خانگی در فصول گرم و سرد سال مطابق ابلاغ مصوبه هیئت محترم وزیران در تاریخ 4/3/94 به شرح ذیل است:

ارسال نظر: