ترانزیت سوخت از مرز رسمی پرویزخان قصر شیرین امروز از سرگرفته شد

کدخبر: 991799

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قصر شیرین با اعلام این خبر افزود: ورود تانکرهای سوخت‌رسان به داخل کشور از ۱۲ تا پایان روز ۱۴ فروردین‌ماه برای رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی ممنوع شده بود

به گزارش «نسیم»، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین گفت: ترانزیت سوخت و ورود تانکرهای سوخت رسان عراقی به کشوراز امروز ،شنبه 15 فروردین، از مرز رسمی پرویزخان از سر گرفته شد.

نعمت الله نازپرورده افزود: ورود تانکرهای سوخت رسان به داخل کشور از 12 تا پایان روز 14 فروردین ماه برای رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی ممنوع شده بود.

به گفته نازپرورده مبادلات مرزی، تجاری و صادرات کالا در مرزهای خسروی و پرویزخان این شهرستان در تعطیلات نوروز سال 94 بدون هیچ وقفه ای انجام شد.

مرز رسمی پرویزخان قصرشیرین بزرگترین مرکز صادرات کالاهای غیرنفتی کشورمان به عراق محسوب می شود که بیش از 52 درصد صادرات کالا به این کشور در سال از این مرز انجام می شود.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه دارای 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق است و در دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی این شهرستان روزانه بیش از یک هزار دستگاه کامیون و تریلر حامل بار تردد می کنند.

ارسال نظر: