مردان والیبال ایران وارد لس‌آنجلس شدند

کدخبر: 1002799

تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ جهانی پس از سفری ۱۷ ساعته به لس‌آنجلس محل برگزاری دو دیدار اول ایران و آمریکا رسید

به گزارش «نسیم»، تیم ملی والیبال کشورمان صبح امروز یکشنبه سوم خرداد ماه، پراگ را به منظور برگزاری اولین و دومین مسابقه خود در لیگ جهانی 2015 والیبال ترک کرد و پس از سفری حدودا 17 ساعته وارد لس آنجلس محل برگزاری دو دیدار نخست خود با تیم ملی امریکا شد و در فرودگاه مورد استقبال ایرانی های مقیم این کشور قرار گرفتند.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی، ملی پوشان کشورمان فردا دوشنبه چهارم خرداد ماه استراحت دارند و تمرینات آماده سازی خود را از روز سه شنبه پیگیری خواهند کرد.

ارسال نظر: