تیم ملی والیبال بانوان برابر کره‌جنوبی شکست خورد

کدخبر: 1003229

تیم ملی والیبال بانوان ایران در روز هفتم مسابقات قهرمانی آسیا برابر تیم قدرتمند کره‌جنوبی قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد

یه گزارش خبرنگار اعزامی «نسیم» به چین، ملی پوشان ایران در این بازی که برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر مسابقات برابر کره جنوبی قرار گرفتند و با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند.

بازیکنان ایران در ست اول با ترکیب شبنم علیخانی، زینب گیوه، مائده برهانی، نگار کیانی، فرنوش شیخی، شکوفه صفری و مهدیه خواجه کلایی به میدان رفتند و با نشان دادن عملکرد خوب و کمتر شدن اشتباهات فردی توانستند 17 امتیاز از این تیم پرقدرت بگیرند. این ست در نهایت با نتیجه 25-17 به پایان رسید. در ست دوم ملی پوشان به خودباوری رسیده و با روحیه جنگندگی بالایی بازی کردند و جلوی سرعت کره جنوبی را گرفتند. در این ست حملات و دفاع خوب بازیکنان ایران نتیجه را با پیروزی 25-22 به نفع کشورمان به پایان رساند اما در ست سوم مقهور سرعت کره جنوبی شدند و با حملات خوب حریف 25-17 مغلوب شدند. در ست چهارم نیز تماشاگران ایران را تشویق کردند اما اشتباهات فردی بازیکنان کشورمان نتیجه را 25-14 به نفع کره جنوبی به پایان رساند.

تیم ملی ایران با شکست در این بازی فردا ساعت 14 به وقت محلی و 10:30 به وقت ایران برابر ویتنام قرار می گیرد.

ملی پوشان کشورمان در این رقابتها یک پیروزی برابر هند و 4 شکست مقابل تیم های چین, ویتنام, ژاپن و کره جنوبی به دست آورده اند و برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی برابر ویتنامی قرار می گیرند که در مرحله دوم این مسابقات 3 بر 2 برابر آن شکست خورده اند.

ارسال نظر: