فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور قرارداد خود را با تیم والیبال پیکان تمدید کردند
فرهاد قائمی: سال پر آرامشی را با این تیم گذراندم و بدون صرف وقت زیادی جهت مذاکره قرارداد خود را امضا کردم/ مجتبی میرزاجانپور: امیدوارم در سایه همدلی بتوانیم از مقام قهرمانی خود در لیگ دفاع کنیم
به گزارش «نسیم»، فرهاد قائمی ملی پوش گنبدی تیم والیبال پس از امضاء قرارداد در گفتگو با سایت باشگاه گفت : از امضای قراردادی دوباره با باشگاه پیکان بسیار خرسندم و پس از سپری کردن یکسال کنار این تیم ، اولویت اولم ، حضور مجدد در این تیم و تلاش برای کسب عنوان شایسته دیگری بود . وی ادامه داد سال گذشته تجربه بسیار خوب و دلچسبی در این تیم داشتم و واقعاً مباحث مادی جز اولویت های من برای حضور مجدد در این تیم نبود ، سال پر آرامشی را با این تیم گذراندم و بدون صرف وقت زیادی جهت مذاکره قرارداد خود را امضا نمودم. مجتبی میرزاجانپور نیز در گفتگو با سایت باشگاه عنوان کرد: از عقد قرارداد مجدد با باشگاه پیکان خوشحالم زیرا با پایان لیگ گذشته تصمیم خود را برای ماندن در این تیم گرفته بودم و مطمئناً تمام تلاش خود را در جهت افزودن برگ زرینی دیگر در دفتر افتخارات این تیم بکار خواهم بست و امیدوارم در سایه همدلی بتوانیم از مقام قهرمانی خود در لیگ دفاع کنیم.