مهدوی: می خواهیم جزو چهار تیم برتر جام جهانی شویم

کدخبر: 1020444

پاسور تیم ملی والیبال ایران افزود: خیلی خوش‌بینانه است اگر بگوییم در جام جهانی جواز حضور در المپیک را کسب می‌کنیم/ تیم ایران نیاز به بازی و حضور در این تورنمنت دارد

به گزارش «نسیم» و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مهدی مهدوی پیش از اعزام به جام واگنر لهستان درباره هدف حضور در جام جهانی 2015 گفت: در این دوره از مسابقات تیم های قدری در گروه ایران قرار گرفته اند که سختی کار را برای ما دو چندان می‌کنند اما هدف ایران قرارگرفتن در جمع چهار تیم برتر این رقابت هاست.

وی ادامه داد: خیلی خوش بینانه است اگر بگوییم در جام جهانی جواز حضور در المپیک را کسب می کنیم چون تنها دو تیم موفق به دریافت سهمیه می شوند، ولی با این شرایط هم بهترین بازی هایمان را انجام خواهیم داد.

ملی پوش والیبال کشورمان با اشاره به اهمیت حضور در جام واگنر خاطر نشان کرد: تیم ایران نیاز به بازی و حضور در این تورنمنت دارد. بازیکنان هم نشان داده اند که هروقت پیش از بازی اصلی در رقابت های تدارکاتی و دوستانه شرکت کرده اند، عملکردشان مطلوب تر از قبل بوده است. با این اوصاف مسابقه های پیش رو، جام واگنر و رقابت با چندین تیم مطرح در والیبال دنیا، شرایط تیممان را بهتر می کند. به امید خدا و با تلاش بچه ها به بهترین نتایج دست می یابیم.

سیزدهمین دوره مسابقات والیبال «هوبرت جرزی واگنر» از روز شنبه 31 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، لهستان، فرانسه و ژاپن آغاز می شود.

ارسال نظر: