تکواندوکار ایرانی آذربایجان پس از کسب سهمیه المپیک در گفتگو با «نسیم آنلاین»

میلاد بیگی: امیدوارم اتفاقات المپیک برای من و ایران خوشحال کننده باشد

کدخبر: 2004825

تکواندوکار ایرانی تیم آذربایجان گفت: دوست دارم علاوه بر اینکه خودم در المپیک به نتیجه خوبی دست پیدا می‌کنم، نمایندگان ایران نیز عملکرد موفقی داشته باشند و اتفاقاتی به وقوع بپیوندد که برای هر دو طرف خوشحال کننده باشد.

میلاد بیگی در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص قهرمانی در مسابقات قاره‌ای اروپا و کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: سطح مسابقات در مجموع خوب بود و رقابت‌ها در سطح این قاره برگزار شد. من نیز خدا را شکر توانستم با برتری مقابل رقبای خود ضمن کسب قهرمانی موفق به کسب سهمیه المپیک شوم که از این مسئله خوشحال هستم.

وی ادامه داد: در این مسابقات سخت‌ترین رقیبم علی ساری نماینده کشور ترکیه بود. من پیش از این دو بار مغلوب او شده بودم و در این مسابقه نیز جو روانی سنگینی در سالن مسابقات وجود داشت که خوشبختانه با توجه به تمریناتی خوبی که زیر نظر مهماندوست پشت سر گذاشته بودم، موفق به شکست یازده بر یک او شدم و در فینال نیز با اختلاف مقابل رقیب خود به برتری رسیدم و سهمیه المپیک ریودوژانیرو را کسب کردم.

ملی‌پوش ایرانی تیم تکواندو آذربایجان در خصوص احتمال رویارویی با مهدی خدابخشی در المپیک ریودوژانیرو گفت: المپیک میدان بسیار بزرگی است و هر کسی به دنبال کسب نتیجه از این رویداد مهم است. من نیز تمام تلاشم را در المپیک انجام خواهم داد اما از الان نمی‌شود در خصوص احتمال رویارویی با خدابخشی حرف بزنم.

وی ادامه داد: پیش از این یک بار در جام باشگاه‌های آسیا و دو بار در انتخابی تیم ملی با خدابخشی دیدار کردم و امیدوارم هر کسی که از لحاظ فنی شرایط بهتری داشت به برتری دست یابد. من در مدت فعالیت زیر نظر مهماندوست با گذشته خیلی تفاوت کردم و این مسئله را مربیان و ورزشکاران دیگر کشورها نیز به من و مهماندوست اعلام می‌کنند.

بیگی در ادامه عنوان کرد: دوست دارم علاوه بر اینکه خودم در المپیک به نتیجه خوبی دست پیدا می‌کنم، نمایندگان تکواندو ایران نیز عملکرد موفقی داشته باشند و اتفاقاتی به وقوع بپیوندد که برای هر دو طرف خوشحال کننده باشد. من به عنوان یک ایرانی از موفقیت‌های ایران خوشحال می‌شوم اما در حال حاضر شرایطی رقم خورده است که برای کشور دیگری مبارزه کنم.

ملی‌پوش تیم ملی تکواندو آذربایجان در خصوص شرایط امکانات سخت افزاری تکواندو در آذربایجان گفت: امکانات و شرایط به نسبت روزهای اول حضور ما بسیار بهتر شده است اما در مقایسه با ایران از لحاظ سالن و امکانات ایران شرایط بهتری دارد. من اصلا قصد ندارم با مطرح کردن این صحبت‌ها بگویم ما با کمترین امکانات موفق به کسب موفقیت شدیم. پس از حضور مهماندوست و با اصرارهای او شرایط بهتر شده است اما هنوز این امکانات به ایران نمی‌رسد.

ارسال نظر: