همه برای کمک به ملی‌پوش راگبی دست‌ به کار شدند

علی دایی هم به ملاقات عبدالملکی رفت

کدخبر: 2009118

حدود یک ماهی از اتفاق تلخی که برای سارا عبدالملکی، ملی پوش راگبی و بازیکن هندبال کشورمان می‌گذرد، وی روی تخت بیمارستان شرایط سختی را پشت سرمی‌گذراند و تاکنون مورد توجه مردم خیر قرار گرفته است.

حدود یک ماهی از اتفاق تلخی که برای سارا عبدالملکی، ملی پوش راگبی و بازیکن هندبال کشورمان می گذرد. وی روی تخت بیمارستان شرایط سختی را پشت سرمی‌گذراند و تاکنون مورد توجه مردم خیر قرار گرفته است.

این روزها فرقی نمی‌کند چه کسی و از چه صنفی است، همه اهالی ورزش و هنر و مردم عادی به ملاقات این بازیکن می‌روند و با خانواده‌اش همدردی می کنند. از محمدرضا طالقانی که رئیس فدراسیون کشتی و پهلوانی و زورخانه ای بود تا اهالی سینما و هنر و مهرعلیزاده و حتی علی دایی، چهره سرشناس فوتبال کشورمان.

علی دایی روز گذشته بر بالین این ورزشکار خوب کشورمان حاضر و برای وی گریست و گفت: نگران نباشید، من هر کمکی بتوانم برایش انجام می دهم. یکی از پیشکسوتان پرسپولیس نیز قاب عکس، مدال و هدیه‌ای که از مسابقات آسیایی به دست آورده بود را به بیمارستان آسیا آورد و گفت این قاب عکس، مدال و هدیه را میان فوتبالیست ها به حراج می گذارم و عواید حاصل از آنرا برای هزینه های سارا می دهم، عبدالملکی نیز این هدیه را یادگاری نگه داشت.

پیرمردی 70 ساله نیز به بیمارستان رفت و درحالیکه دست هایش می لرزید و نمی خواست خودش را معرفی کند، گفت: من به تازگی به ایران آمدم و از طرف فرزندانم پیامی دارم و می خواهم بگویم: شما نگران نباشید، تنها نیستید و تمام ایرانیان مقیم خارج از کشور از شما حمایت می کنند.

در این میان نکته جالب توجه نگاه بی مهر مسئولان فدراسیون انجمن‌های ورزشی است. درحالیکه آنها معتقدند؛ سارا عبدالملکی یک دوره ملی پوش بوده است،(درحالیکه سارا عبدالملکی سه دوره ملی پوش راگبی بوده و سال گذشته هم به مسابقات هند اعزام شده بود) و هفته گذشته هم از وی عیادت کردند. ورزشکاران کاراته، هندبال و رشته های دیگر کمک‌هایی را برای وی جمع آوری کردند. راگبی بازان نیز در حرکتی خودجوش قصد دارند این هفته گلریزانی را برای سارا عبدالملکی برگزار کنند.

ارسال نظر: