رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی: چتر حمایتی فدراسیون بر سر ورزشکاران گسترده است

کدخبر: 2011697

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد: این فدراسیون با همه توان در راستای حمایت از ورزشکاران همه رشته‌ها در سراسر کشور گام بر می‌دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در پی ترخیص سارا عبدالملکی بازیکن تیم ملی راگبی کشورمان از بیمارستان، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی با اشاره به تقبل بیش از نیمی از هزینه های درمان وی توسط این فدراسیون گفت: به رغم اینکه آسیب های وارد شده به خانم عبدالملکی آسیب ورزشی نیست و مصدومیت ایشان بر اثر تصادف رخ داده، باز هم فدراسیون پزشکی ورزشی در پی دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان برای رسیدگی به وضعیت این ورزشکار بیش از نیمی از هزینه های درمان را از طرف وزارتخانه پرداخت کرد.

دکتر نوروزی با بیان اینکه تاکنون بیش از نیمی از هزینه های درمان سارا عبدالملکی توسط فدراسیون پزشکی ورزشی پرداخت شده است، اظهار داشت: مابقی هزینه های درمان ایشان نیز توسط خیرین ورزشی تامین شد و ایشان هم اکنون از بیمارستان مرخص شد.

وی در ادامه افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی چتر حمایتی خود را بر سر ورزشکاران گسترده نگه می دارد و خانم عبدالملکی هم می توانند اطمینان داشته باشد که در ادامه درمان از خدمات فدراسیون بهره مند خواهد شد.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با توصیه به ورزشکاران برای عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون، تاکید کرد: مجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی تمام توان خود را صرف خدمت به ورزشکاران عزیز در سراسر کشور می کند و خوشحالیم که تاکنون توانسته ایم رضایت بخش بزرگی از این قشر را فراهم کنیم.

ارسال نظر: