رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو - ژاپن

ونزوئلا مغلوب انگیزه ذخیره‌های ایران شد

کدخبر: 2037406

در نخستین دیدار از آخرین روز رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو، تیم ملی والیبال ایران به مصاف ونزوئلای قعرنشین رفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در نخستین دیدار از آخرین روز رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک 2016 ریو، تیم ملی والیبال ایران به مصاف ونزوئلای قعرنشین رفت و توانست با ارائه یک بازی تماشایی با نتیجه 3 بر 2 مقابل این تیم به پیروزی برسد تا موقتا در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران از ترکیب دوم خود یعنی مهدی مهدوی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، مهدی مرندی، حمزه زرینی، میلاد عبادی پور و مجتبی میرزاجانپور در این دیدار استفاده کرد.

ملی‌پوشان والیبال ایران ست نخست این دیدار را تا اواسط بازی پایاپای پیش رفتند تا اینکه توانستند در پایان با امتیاز 25 بر 23 این ست را از آن خود کنند.

اما در ست دوم کار کمی گره خورد و در حالی که تا اواخر بازی ملی پوشان والیبال کشورمان 4 امتیاز از ونزوئلا پیش بودند اما در امتیاز 20 مساوی شدند و بازی کاملا نزدیکی را به نمایش گذاشتند تا اینکه این ونزوئلا بود که با زدن 2 سرویس قدرتی توانست خط حمله ایران را از کار انداخته و با امتیاز 29 بر 27 این ست را از آن خود کند.

ملی‌پوشان والیبال ایران ست سوم را هم مانند ست های قبلی خوب شروع کردند و با زدن سرویس های قدرتی چند امتیاز با ونزوئلا فاصله پیدا کردند اما در اوسط بازی باز هم تیم حریف با استفاده از سرویس های قدرتی و دفاع خوب توانست فاصله را کم و در پایان این ست را هم با امتیاز 25 بر 21 به سود خود کند.

در ست چهارم شاگردان لوزانو اشتباهات کم تری را داشتند و توانستند با زدن سرویس های هدفمند و دفاع مناسب در این ست با امتیاز 25 بر 18 به پیروزی برسند تا سرنوشت این دیدار به ست پنجم کشیده شود.

بلندقامتانایران ست پنجم را مانند ست های قبلی با انگیزه آغاز کردند و با زدن سرویس های هدفمند چند امتیازی از ونزوئلا پیش افتادند و در ادامه با دفاع های پشت سرهمی که انجام دادند توانستند مقتدرانه با امتیاز 15 بر 8 این ست را هم از آن خود کرده و در این مسابقه نیز به پیروزی برسند.

تیم ملی والیبال کشورمان روز گذشته با پیروزی 3 بر یک مقابل لهستان توانست صعود خود را به المپیک 2016 ریو جشن بگیرد.

ارسال نظر: