تا چند روز آینده اعضای جدید هیات مدیره استقلال معرفی می‌شوند

گودرزی: رفتار سیاسی به کار مربیان لطمه می‌زند/ والیبالیست‌های ما کاری نشدنی را محقق کردند

کدخبر: 2039126

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم هدفگذاری کادر فنی، بازیکنان و مسئولان فدراسیون برای بالا رفتن از سکوهای افتخار بیشتر عملی شود.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین»، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم تقدیر از تیم ملی والیبال اظهار داشت: امیدوارم هدفگذاری کادر فنی، بازیکنان و مسئولان فدراسیون برای بالا رفتن از سکوهای افتخار بیشتر عملی شود. تشکر مجموعه دولت را به این بازیکنان ابلاغ می کنم که باعث افزایش نشاط و تبلور امید در جامعه شدند.

وی افزود: فدراسیون والیبال از جمله فدراسیون‌های موفقی است که با برنامه‌ریزی واقعی و مبنتی بر دانش فنی خوب و استفاده از توانمندی‌های توسعه یافته خارجی، به سوی اهداف خود حرکت می‌کند.

گودرزی تاکید کرد: والیبالیست‌های ما کاری نشدنی را محقق کردند، کاری که برای ما یک آرزو تلقی می‌شد. والیبال در مسیری قرار گرفت که توانست خواست قلبی خودشان و ملت ایران را محقق کند.

وی اظهار داشت: امیدوارم عملکرد والیبال سرلوحه دیگر رشته‌های تیمی ما هم قرار بگیرد. مربیان والیبال فقط به کار فنی می‌پردازند و باید رشته‌های دیگر هم از این رفتار تبعیت کنند، رفتار سیاسی به کار مربیان لطمه می‌زند.

گودرزی تصریح کرد: تعریف ما از والیبال به جهت دو رکوردشکنی است، یکی تحقق رویای 52 ساله و دیگری شکستن رکورد تعداد سهمیه‌های المپیک و به این دلیل جای دو تبریک دارد.

وزیر ورزش در پایان افزود: از مفسران و کارشناسان می‌خواهم از عبارات فاخر درباره ورزشکاران استفاده کنند، سروقامت عبارت شایسته تری در مقایسه با آسمان خراش است.

محمود گودرزی در مورد اسامی معرفی شده هیأت مدیره استقلال گفت: اینها فقط گمانه‌زنی است. هیچ اسمی هنوز به تأیید ما نرسیده و ما در ۲ - ۳ روز آینده اسامی را اعلام می‌کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که گودرزی را وزیر پرسپولیسی می‌نامند؟ اظهار کرد: سال قبل که پرسپولیس شرایط خوبی نداشت می‌گفتند من استقلالی هستم. الان هم نمی‌دانم چه شده که در آستانه فصل جدید می‌گویند پرسپولیسی هستم. نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. باید ببینیم امسال کدام تیم ضعیف می‌شود که مرا مخالف آن تیم معرفی کنند.

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه تا چه زمانی قرار است سرخابی‌ها با سرپرست اداره شوند؟ گفت: باشگاه پرسپولیس خودش می‌خواهد با سرپرست اداره شود و وزارت ورزش نقشی ندارد. در مورد استقلال هم مشکلات قانونی وجود دارد که نمی‌توان سرپرست را به عنوان مدیرعامل هم انتخاب کرد که آن را هم در اختیار باشگاه گذاشته‌ایم.

ارسال نظر: