گودرزی: حواشی مانع حرکت‌های اساسی در ورزش شده است/ در حوزه عمرانی بدلیل عدم اعتبارات نتوانسته‌ایم برخی پروژه‌ها را تکمیل کنیم

کدخبر: 2047829

وزیر ورزش و جوانان گفت: بدلیل عدم اعتبارات کافی نتوانسته‌ایم برخی پروژه‌هایی که از قبل به ما رسیده است را تکمیل کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمود گودرزی در نشست فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: در یک فضای تعاملی به سمت و سوی تحقق مفهوم همدلی و همزبانی در راستای گام های اساسی برای جامعه ورزش و جوانان حرکت کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وجود برخی حواشی که بر متن ورزش تاثیر گذاشته است، خاطرنشان ساخت: این حواشی مانع حرکت های عمیق و اساسی شده که امیدواریم بتوانیم با کمک مجلس از طریق قوانین و حرکتهای معنوی گامی برای ورزش و جوانان برداریم.

گودرزی مسائل مربوط به امور جوانان را مهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد: فراکسیون امور جوانان نیز در مجلس شورای اسلامی فعال شود تا مطالباتی که جوانان دارند را هم بتوانیم بیشتر برآورده سازیم.

وزیر ورزش و جوانان، مقوله ورزش را دارای جذابیتهای خاص خود خواند که امکان تاثیر گذاری بر دیگر عوامل مهم را دارد و سپس با اشاره به اهمیت رویداد المپیک گفت: اکنون در آستانه بازیهای المپیک ریو در صددیم چهارشنبه مراسم بدرقه کاروان ورزشی امام رضا (ع) را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: در طی این دو سال ونیم گذشته وزارت ورزش و جوانان به همراه کمیته ملی المپیک و همچنین فدراسیونها شرایط خوبی را برای آماده سازی ورزشکاران برای المپیک رقم زده و پیشرفتهای خوبی نیز حاصل شده است.

گودرزی با اشاره به اینکه در این جلسه بیشتر گزارشی از روند آماده سازی ورزشکاران و تیمها برای المپیک ریو ارائه خواهد شد اظهار داشت: در جلسات بعدی بصورت مفصل در خصوص مسائل کلی جامعه ورزش به بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت و راهکارهای حمایتی مجلس را مورد بررسی قرار می دهیم.

وزیر ورزش وجوانان تاکید کرد: در جلسه بعدی قطعا درباره اعتبارات که مشکل اساسی جامعه ورزش در طی این دو سال و نیم گذشته بوده بحث ویژه ایی با نمایندگان محترم فراکسیون ورزش مجلس خواهیم داشت به ویژه اینکه در حوزه عمرانی بدلیل عدم اعتبارات کافی نتوانسته ایم برخی پروژه هایی که از قبل به ما رسیده است را تکمیل کنیم .

در این نشست ،معاونین وزارت ورزش و جوانان ، رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ،دکتر گودرزی را همراهی کردند.

در این نشست مهندس کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک ، گزارش کاملی پیرامون روند آماده سازی تیمها ،نحوه اعزام ،پاداشها و موارد مختلف به اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

ارسال نظر: