شمشیربازان ایران در اسلحه فلوره صاحب دو مدال طلا و برنز شدند

کدخبر: 2059516

مسابقات شمشیربازی قهرمانی پیشکسوتان آسیا و اقیانوسیه در اسلحه فلوره با کسب یک مدال طلا و برنز برای نمایندگان ایران همراه بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در چارچوب مسابقات شمشیربازی قهرمانی پیشکسوتان آسیا و اقیانوسیه که در استرالیا جریان دارد و در اسلحه فلوره، علیرضا کهریزی در گروه با شکست تمام حریفانش به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. در این مرحله کهریزی برابر نماینده هنگ کنگ به برتری دست یافت، در ادامه و در مرحله یک چهارم نهایی نماینده شمشیربازی پیشکسوتان کشورمان موفق شد نماینده استرالیا را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. در این مرحله و برای صعود به فینال کهریزی مقابل حریفی از هنگ کنگ به برتری دست یافت و فینالیست شود. شمشیرباز کشورمان در آخرین دیدار مقابل نماینده استرالیا به برتری دست یافت و به عنوان قهرمانی رسید.

محمد میرزایی امجد دیگر نماینده ایران در مسابقات شمشیربازی قهرمانی پیشکسوتان آسیا و اقیانوسیه و در اسلحه فلوره است. وی در مرحله مقدماتی این رقابت ها با چهار برد راهی مرحله حذفی شد، میزبانی امجد در مرحله یک هشتم مقابل حریفی از هنگ کنگ به برتری دست یافت. در ادامه محمد میرزایی امجد بعد از برتری مقابل شمشیرباز کشور میزبان، در مصاف با دیگر نماینده استرالیا متحمل شکست شد و به مدال برنز مشترک بسنده کرد.

ارسال نظر: