شهنازی درخصوص احتمال کاهش سهمیه‌های ورزشکاران در ورزش‌های انفرادی:

بعید می‌دانم تصمیمی درخصوص محدودیت تعداد ورزشکار در بازی‌های آسیایی گرفته شده باشد

کدخبر: 2064844

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: محدودیت تعداد ورزشکار یک موضوع غیرفنی است مگر در رشته‌های خاص و بعید می‌دانم چنین تصمیمی گرفته شود.

شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در گفتگو با « نسیم آنلاین » درخصوص احتمال کاهش سهمیه‌های ورزشکاران در ورزش‌های انفرادی در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی اظهار داشت: من در جلسه مجمع عمومی شورای المپیک آسیا حضور داشتم و موضوع حضور تنها 2 ورزشکار در رشته‌های انفرادی در بازی‌های آسیایی مطرح نشد البته مصوبات هیات اجرایی در مجمع عمومی مطرح نمی‌شود.

وی افزود: تعداد سهمیه‌ها در رشته‌های مختلف متفاوت است و یک موضوع عمومی و قابل تعمیم به کل رشته‌ها نیست. محدودیت تعداد ورزشکار یک موضوع غیر فنی است مگر در رشته‌های خاص و بعید می‌دانم چنین تصمیمی گرفته شود.

شهنازی در خصوص عملکرد کاروان ایران در بازی‌های ساحلی ویتنام گفت: تا کنون یک طلا و دو برنز کسب کرده‌ایم و امروز هم 2 فینالیست در موی‌تای و یک فینالیست در کوراش داریم. در دوی سرعت هم قاسمی می‌تواند مدال خوشرنگی کسب کند. اگر این 4 شانس مدال به مدال خوشرنگ طلا منجر شود کار بزرگی صورت گرفته است با توجه به اینکه کاروان کوچکتری نسبت به دوره قبل داریم.

ارسال نظر: