مهدی مهدوی رسما از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد + عکس و بیانیه

کدخبر: 2065593

مهدی مهدوی در مراسم قهرمانی بانک سرمایه رسما از تیم ملی خداحافظی کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی مهدوی که سال‌ها در تیم ملی حضور داشت و بارها به عنوان پاسور دوم به داد تیم ملی رسیده بود، پس از کسب عناوین متعدد در والیبال ملی، قهرمانی تیم بانک سرمایه در جام باشگاه های آسیا و در شب جشن قهرمانی این تیم در تهران، رسما از حضور در بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

متن بیانیه خداحافظی مهدوی:

همیشه به پوشیدن این پیراهن افتخار کردم. از همون سالای دور، سالای خوب نوجوونی تا امروز … از همون وقتی که برای اولین بار پیرهن تیم ملی کشورم رو پوشیدم و دیگه خودم نبودم؛ دیگه همون مهدی پرشور عشق والیبال که فقط به بالا رفتن و جلو زدن از رقیب هاش فکر می کرد نبودم. حالا شده بودم یکی از دوازده نفر. دوازده نفر تعیین کننده. اصلا شده بودم یکی از مردم؛ مردمی که چشم دوختند به این دوازده نفر تا ببینند کی و کجا قراره براشون شادی بیارن. توی همه این شونزده سال، من برای این لباس جنگیدم، برای حفظ کردن ارزش تیمی که حالا عضو کوچیک اما موثری برای اون بودم، سختی کشیدم، تو بهترین سالای زندگیم که هر کسی آرزو داره یا تفریح کنه و یا به نوعی جوونی کنه یا کنار خانوادش باشه، از همه اینا دور بودم. تجربه بغل کردن دخترم تو روزای اول زندگیش رو از دست دادم. برای این لباس خندیدم، گریه کردم، تاوان پس دادم …

حالا روزای سختی رو می گذرونم. باید از چیزی که تیکه ای از وجودم شده دل بکنم. باید قبل از اینکه یه روز یکی بیاد و بگه وقتت تموم شده، با این لباس خداحافظی کنم.

باید بپذیرم که هر چیزی دوره ای داره و اگه بخوای همیشه تو اوج بمانی، باید که تو اوج هم بری. بارها خواستم این تصمیم رو عملی کنم، اما هر بار تیم ملی تو وضعیتی بوده، که احساس وظیفه کردم که بیشتر بمونم و بیشتر به این تیم خدمت کنم. حتی اگه این خدمت، فقط گرفتن یه پوئن برای تیمم بوده باشه، فقط بالا رفتن یه پله بیشتر برای کشورم باشه، اگه بتونم سهمی تو اون داشته باشم …

شما که غریبه نیستین! هنوز هم می تونم بازی کنم. هنوز اونقدر انگیزه و عشق دارم که فکر می کنم تا آخر دنیا باید برای کشورم بجنگم. حتی برای شما، به خاطر محبتاتون، دلگرمیاتون… اما بذارید اینطوری نگاه کنیم که باید جا رو به جوون ترها داد. باید گذاشت استعداد دیگه ای شکوفا بشه، به میدون بیاد و مهدی مهدوی دیگه ای بشه.

از این به بعد می خوام سهم همه این سالای نبودنم کنار خانوادم رو جبران کنم. فقط به بازیای باشگاهی اکتفا کنم تا بتونم بزرگ شدن دخترم رو بیشتر درک کنم.

دلم تنگ میشه…

دلم برای همه چی تنگ می شه. برای احساس غرور پوشیدن پیرهن کشورم، برای سختیاش، شادیاش، افتخاراش… برای همه خاطرات خوب و بدی که تو این سالا با تک تک هم تیمیام داشتم ، مخصوصا برای سعید؛ برای سعید معروف عزیزم…

دلم تنگ میشه برای همه لحظه هایی که خارج و داخل و کنار زمین با هم تیمی هام سپری کردیم، به هم روحیه دادیم از هم انرژی گرفتیم، خودمون بودیم و خودمون تا کارستانی کنیم برای کشورمون؛ ایران.

آرزوم بعد از این پیشرفت تیم ملی والیبال ایرانه؛ فرقی نمی کنه از این به بعد من هم همراه بچه ها روی سکو باشم یا نباشم. پیروزی رو تو میدون لمس کنم یا از شیشه تلویزیون تماشا کنم. مهم هدف همه ماست که یکیه… سربلندی تیم ایران.

ارادتمند شما

مهدی مهدوی

ارسال نظر: