جوانمردی: برای دفاع از عناوینم در بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک تمرین می‌کنم

کدخبر: 2066237

ساره جوانمردی، تیرانداز طلایی کشورمان در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ برزیل این روزها به فکر تکرار افتخارآفرینی‌هایش در بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک است و درعین حال از اینکه حاشیه‌هایی در فضای مجازی برایش درست کرده‌اند، بسیار ناراحت است.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، ساره جوانمردی، تیرانداز طلایی کشورمان در بازی‌های پارالمپیک 2016 برزیل این روزها به فکر تکرار افتخارآفرینی‌هایش در بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک است و درعین حال از اینکه حاشیه‌هایی در فضای مجازی برایش درست کرده‌اند، بسیار ناراحت است. بانوی تیرانداز کشورمان که دو مدال طلای برزیل را بر گردن آویخته است با « نسیم آنلاین » گفتگو کرد که در پی می‌آید:

بازی‌های پارالمپیک ریو ساره جوانمردی را تاریخ‌ساز کرد؟

بازی‌های پارالمپیک برزیل با تمام سختی‌هایش تمام شد و فکر می‌کنم دستاورد ساره جوانمردی بسیار ارزشمند بود که در کارنامه ورزشی‌اش ماندگار می‌شود شاید هیچگاه تصور نمی‌کرد در این مسابقات چنین موفقیتی را به دست آورد ولی به بزرگترین آرزوهایش که مدال طلای بازی‌های پارالمپیک در مواد تپانچه 10 و 50 متر رسید که از ذهنش پاک نمی‌شود.

عده‌ای می‌گویند رکورد فینال بازی‌های پارالمپیک توسط شما ارتقاء پیدا نکرده است، نظر خودت چیست؟

من این مورد را شنیده‌ام، اما نمی‌توانم تائید کنم، چون این مساله بستگی به فدراسیون کمیته ملی پارالمپیک دارد که درحال بررسی این جریان هستند اما تا آنجا که من می‌دانم نامه‌ای از سوی فدراسیون جهانی آمده است که این موضوع را تائید کرده است و امیدوارم صحت داشته باشد.

خبرهای حاشیه‌ای هم به اسم ساره جوانمردی در فضای مجازی منتشر شده است.

اینستاگرام ندارم، اما وات ساپ و تلگرام دارم با این وجود ساره جوانمردی همیشه خودش را از فضاهای مجازی دور نگه می‌دارد. متاسفانه حاشیه‌ای در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی اتفاق افتاد که در بازی‌های پارالمپیک برزیل تکرار می‌شود که مرتب این قضیه را تکذیب کرده‌ام اما همچنان ادامه پیدا می‌کند و از همینجا اعلام می‌کنم هیچ صفحه‌ای در اینستاگرام ندارم و تمام حواشی که مربوط به بازی‌های پاراآسیایی اینچئون و پارالمپیک برزیل بوده است را تکذیب می‌کنم چه برداشتی که مربوط به صحبت وزیر ورزش و جوانان در بازی‌های پاراآسیایی شد و چه مباحثی که مربوط به مراسم استقبال در فرودگاه بعد از بازگشت از برزیل شد.

اما انتقاداتی از نیامدن وزیر ورزش به فرودگاه مطرح شد.

من این مورد را مطرح کردم که عزیزانی که برای استقبال ما از طرف وزارت ورزش و جوانان و یا هر نهاد دیگری بیایند، عزیز و بزرگوار هستند و اگر نیایند هم انگیزه ما نه تنها کمتر نمی‌شود بلکه برای تلاش بیشتر افزایش پیدا می‌کند. پس توقعی نداشتم و هیچ صحبتی مبنی براینکه من نسبت به نیامدن مسئولان معترض بودم از سوی من مطرح نشده است. فکر می‌کنم این مورد از سوی ورزشکار دیگری بوده که به اسم من منتشر می‌شود.

ساره جوانمردی به بزرگترین آرزویش رسیده است؟

یکی از بزرگترین آرزوهایم گرفتن مدال طلا در ماده تپانچه خفیف بود که برای دستیابی به این هدفم خیلی زحمت کشیده بودم و انتظار داشتم نتیجه زحماتم را ببینم که دیدم، اما آینده همچنان ادامه دارد و اگر بخواهم این نتیجه را تکرار کنم بار بزرگتری بر دوش دارم و باید تلاش بیشتر انجام دهم. من برنامه ریزی دقیق تری را برای بازی‌های پارالمپیک 2020 انجام داده‌ام و تلاش می‌کنم تا علاوه براینکه در بازی های پاراآسیایی رکورهای خوبی را به ثبت برسانم و از عنوان قهرمانی‌ام دفاع کنم، در بازی‌های پارالمپیک 2020 هم مقام‌هایم را تکرار کنم.

ارسال نظر: