در بازی‌های ساحلی شاهد مسائل غیراخلاقی نبودیم

شهنازی: با یک سوم کاروان دوره قبل عنوان چهارمی بازی‌های ساحلی را با طلای بیشتر تکرار کردیم

کدخبر: 2066242

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: همین که توانستیم با یک سوم تعداد کاروان گذشته همان عنوان چهارمی را با تعداد مدال طلای بیشتر تکرار کنیم قابل قبول است و نشان می‌دهد که ما در بخش ساحلی پتانسیل خوبی داریم.

شاهرخ شهنازی، دبیر کمیته ملی المپیک در گفتگو با «نسیم آنلاین» در خصوص عملکرد کاروان ایران در بازی‌های ساحلی ویتنام اظهار داشت: خوشبختانه در این دوره از مسابقات نتایج مطلوبی کسب شد. در این دوره از مسابقات 33 ورزشکار را در رشته‌های انفرادی اعزام کردیم که 21 نفر از آنها صاحب مدال شدند که این رکورد خوب محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: باید از روسای فدراسیون‌های دوومیدانی، کشتی و رزمی به جهت اعزام چنین ورزشکارانی قدردانی کنم. ما در 9 رشته شرکت کردیم و فدراسیون‌ها نیز بهترین نفرات را راهی ویتنام کردند. در رشته‌های رزمی در برخی بخش‌ها عملکرد خوبی داشتیم مانند موی تای و در برخی رشته ها نیز توقع بیشتری داشتیم مانند جوجیتسو.

دبیر کمیته ملی المپیک با اشاره به تعداد مدال‌های ایران در این مسابقات گفت: در این دوره از بازی‌های ساحلی 9 مدال طلا، 6 نقره و 6 برنز کسب کردیم که به نسبت تعداد ورزشکاران حاضر در این مسابقات نتیجه کاروان قابل قبول بود.

شهنازی در خصوص میزبانی ویتنام در این مسابقات گفت: بر خلاف تصورات ویتنام از نظر فرهنگی میزبانی مناسبی داشت و این موضوع را برخی از دوستان از دستگاه‌های مختلف نیز تائید کردند. با وجود اینکه این مسابقات در بخش ساحلی بود اما شاهد مسائل غیر اخلاقی نبودیم. کشور میزبان جزواتی را در اختیار افراد قرار داده و مسائل خوبی را برای جلوگیری از هر گونه مشکلی یادآوری کرده بود.

وی تاکید کرد: شورای المپیک آسیا به دنبال توسعه این مسابقات و برگزاری آن در سطح جهانی است. ایران پتانسیل خوبی برای حضور در این مسابقات دارد و اگر شرایط فراهم شود و با تعداد بیشتری ورزشکار در آن شرکت کنیم مدال‌های بیشتری و جایگاهی بالاتر از چهارمی کسب خواهیم کرد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در پایان گفت: این مسابقات بعد از المپیک برگزار شد و بالطبع محدودیت‌هایی داشتیم. مطمئنا با نتایج به دست آمده به این مسابقات توجه بیشتری خواهد شد. در مجموع همین که توانستیم با یک سوم تعداد کاروان گذشته همان عنوان چهارمی را با تعداد مدال طلای بیشتر تکرار کنیم قابل قبول است و نشان می‌دهد که ما در بخش ساحلی پتانسیل خوبی داریم.

ارسال نظر: