بی‌تجربگی یکی از بازیکنانمان باعث زیاد شدن اختلاف ما با ترکیه شد

مقانلو: هنوز در خصوص آینده همکاری با تیم ملی فکر نکرده‌ام/ خیلی تلاش کردم جو ایجاد شده در المپیک را بشکنم

کدخبر: 2077940

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: هنوز هیچ برنامه‌ای خاصی ندارم و اصلا راجب آینده فکر نکردم که چه کاری می‌خواهم بکنم اما امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد باعث موفقیت تکواندو ایران باشد.

بیژن مقانلو در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص حذف تیم ملی تکواندو از مسابقات جام‌جهانی اظهار داشت: در هر صورت جام‌جهانی نیز یک مسابقه بود که با ناکامی ما به پایان رسید. در دیدار با ترکیه خیلی تلاش کردیم نتیجه را برگردانیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. در تایم اول بازی به خاطر کم‌تجربه‌ای یکی از بازیکنانمان اختلافمان با ترکیه زیاد شد و در تایم‌های بعدی جبران این عقب افتادگی برای ما سخت شد. متاسفانه با آسیب دیدگی که برای دست بهنام اسبقی پیش آمد ما مجبور شدیم از بازیکنان کمکی خود استفاده کنیم که این شرایط برای ما رقم خورد.

سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص ادامه روند ناکامی المپیک تصریح کرد: من خیلی سعی کردم بعد از المپیک جو ایجاد شده در المپیک را بشکنم و برای این موضوع نیز تلاش زیادی کردم اما همیشه گفتن یک دست به تنهایی صدا ندارد. بعد از المپیک و در اولین اردوی ما یک تقارن برنامه و عدم هماهنگی با مسابقات لیگ وجود داشت و سه دوره برگزاری مسابقه عقب از اعزام منجر به برخی آسیب دیدگی ها برای ما شد. ما مجددا سعی کردیم این آسیب‌ها را برطرف کنیم اما بازیکن فیکس ما برای جام‌جهانی مجددا مصدوم شد و این‌ها عواملی بودند که برای ما اتفاق افتاد.

مقانلو در خصوص آینده همکاری خود با تیم ملی تکواندو گفت: هنوز هیچ برنامه‌ای خاصی ندارم و اصلا راجب آینده فکر نکردم که چه کاری می‌خواهم بکنم اما امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد باعث موفقیت تکواندو ایران باشد. موفقیت تکواندو سربلندی همه ما و مایع افتخار بیژن مقانلو است.

ارسال نظر: