یکی از حسن‌های تیم ما است که وقتی عقب می‌افتد به خوبی به بازی برمی‌گردد

مهدوی: تجربه بازی‌های ۵ سته در پلی‌آف کمک‌مان می‌کند/ همه چیز را فراموش می‌کنیم تا برای نیم فصل دوم آماده شویم

کدخبر: 2078001

کاپیتان تیم والیبال بانک سرمایه گفت: تجربه بازی‌های ۵ سته در رقابت‌های مرحله مقدماتی در پلی‌آف کمک‌مان می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی مهدوی درمورد پیروزی ۳ بر ۲ برابر پیکان در هفته پایانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر باشگاه های کشور و کسب عنوان قهرمانی اظهار داشت: بازی با کیفیت بالایی برگزار شد و فکر می‌کنم آنهایی که از نزدیک شاهد این بازی‌ بودند از آمدن‌شان به سالن پشیمان نشدند. این یکی از حسن‌های تیم ما است که وقتی عقب می‌افتد به خوبی به بازی برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه این بازی برای هر دو تیم حکم فینال را داشت، گفت: پیکان هم خوب بازی کرد و در کل بازی‌ بسیار خوبی بود. خوشبختانه خوب بازی کردیم و نتیجه بازی را به نفع خودمان تمام کردیم. کلاً تمام تیم‌ها با انگیزه بالایی مقابل بانک سرمایه حضور پیدا می‌کنند و در این شرایط کار به هیچ وجه آسان نیست.

پاسور تیم والیبال بانک سرمایه با اشاره به اینکه گاهی شرایط مسابقات به گونه‌ای می‌شود که تنش ایجاد می‌شود اما در این بازی اینگونه نشد، خاطرنشان کرد: ما همچنان تجربه کسب می‌کنیم و این موضوع برای پلی‌آف خیلی خوب است که گاهی ۵ سته شود. اگر بازی‌های ۵ سته را تجربه نکنیم و تمام مسابقات را ۳ بر صفر ببریم ممکن است در بازی‌های حساس پلی‌آف به مشکل بخوریم.

وی افزود: خدا را شکر بازیکنان و مجموعه ما به پختگی کامل رسیده است. خوشحالم که در نیم فصل اول شروع و پایان بسیار خوبی داشتیم. به هر حال تمام این اتفاقات را فراموش می‌کنیم و به بازی هفته آینده فکر کنیم.

ارسال نظر: