قمری برنامه‌ای فراتر از قهرمانی در آسیا داشته باشد

سلطانی‌فر: درخصوص خداحافظی طاهری از باشگاه پرسپولیس چیزی نشنیده‌ام

کدخبر: 2079999

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری باید برنامه‌هایش فراتر از قهرمانی در آسیا باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مسعود سلطانی‌فر در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص موضوع خداحافظی طاهری از باشگاه پرسپولیس که مطرح شده است، اظهار داشت: من بحثی در این باره نشنیده‌ام و چیزی نمی‌دانم.

وی درباره موضوع حذف معاونت ورزش همگانی عنوان کرد: این موضوع را از شما می‌شنوم و در این باره نیز صحبتی صورت نگرفته است.

وزیر ورزش و جوانان درباره شرایط فدراسیون تیراندازی و صحبت‌های نصرالله سجادی که گفته بود قرار است برای این فدراسیون سرپرست انتخاب شود، اما این اتفاق هنوز رخ نداده گفت: درباره شرایط این فدراسیون پیگیری‌های حقوقی در حال انجام است و پس از آن وضعیت فدراسیون تیراندازی مشخص می‌شود.

سلطانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: از همان دوره‌ای که وارد وزارت ورزش شدم گفتم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکلیف فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند را مشخص می‌کنیم. خوشبختانه تا الان انتخابات ریاست 2 فدراسیون برگزار شده است و ما در روزهای 14 دی، 28 دی و 5 بهمن انتخابات فدراسیون‌های زورخانه‌ای، کاراته و ورزش کارگری را داریم. برای سال آینده نیز در نظر داریم تا فدراسیون‌هایی که دوره ریاست آنها تمام می‌شود، در زمان مقرر انتخابات‌شان برگزار شود.

وی درباره انتخابات امروز و شرایط فدراسیون دوچرخه‌سواری نیز عنوان کرد: اگرچه ما در سطح قاره آسیا موفقیت‌هایی کسب کرده‌ایم اما باید این موفقیت‌ها در سطح جهانی نیز باشد، اگر در بخش پیست کارها جدی‌تر و گسترده‌تر انجام شود و از استعدادها بهره ببریم می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. در واقع وقت آن رسیده که در دوچرخه‌سواری نگاه جدی‌تری به مدال در رقابت‌های جهانی داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص برنامه‌های آینده این وزارتخانه گفت: ما ستاد بازی‌های آسیایی 2018 و المپیک 2020 را تشکیل داده‌ایم، البته پیش از آنها بازی‌های کشورهای اسلامی و همچنین مسابقات داخل سالن آسیا را نیز داریم که با حضور فدراسیون‌ها برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام شدن است و براساس آن برنامه‌ریزی‌ها تلاش خواهیم کرد تا به موفقیت برسیم.

سلطانی‌فر درباره موضوع گم شدن 430 میلیون تومان در فدراسیون دوچرخه‌سواری که مربوط به چند ماه قبل است گفت: نهادهای نظارتی در حال بررسی این موضوع هستند و فعلا چیزی نمی‌توان گفت.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره اصلاح اساسنامه فدراسیون‌ها عنوان کرد: اصلاحاتی که باید انجام شود، به صورت موردی است البته کمیته ملی المپیک هم در این باره بحثی را عنوان کرده که برخی از فدراسیون‌ها باید متناسب با فدراسیون جهانی متبوع خود اصلاح شوند که به هر حال فکر می‌کنم تمام این کارها تا کمتر از یک ماه آینده انجام خواهد گرفت.

ارسال نظر: