وزیر ورزش در سفری یک روزه به همدان سفر می‌کند

کدخبر: 2086577

به مناسبت ایام الله دهه فجر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش به نمایندگی از هیأت دولت روز پنجشنبه ۲۱ بهمن‌ماه به همدان سفر می کند.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،دکتر سلطانی‌فر در ابتدای سفر خود به شهرستان رزن می‌رود تا پس از حضور در گلزار شهدا، سد رزن را به بهره‌برداری برساند سپس به همدان می‌آید..

وزیر ورزش در ابتدای ورود خود به مرکز استان، با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان و سپس استاندار دیدار خواهد داشت.

دکتر سلطانی‌فر در ادامه سفر یکروزه خود به استان همدان ، ساعت 15 جلسه‌ای با رؤسای هیئت‌های ورزش ی و نواب ورزش ی، جامعه ورزش ی و سازمان‌های مردم‌نهاد در سالن مرکز پژوهش استانداری دارد.

وزیر ورزش همچنین ساعت 17 تا 18:30 روز پنجشنبه دیداری با جامعه نخبگان و فرهنگیان استان و خانواده شهدا در سالن جلسات استانداری همدان خواهد داشت..

در این سفر معاونت‌های وزارت ورزش و جوانان هر یک به صورت جداگانه در شهرستان‌های استان حضور یافته و از پروژه‌های ورزش ی بازدید به عمل می‌آورند سپس جلسه شورای اداری را برگزار می‌کنند. امیر رضا خادم معاون حقوقی و امور مجلس وزارت در شهرستان فامنین، رستمی معاون ساماندهی امور جوانان در شهرستان نهاوند، غلامرضا شعبانی بهار شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی در شهرستان تویسرکان، محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی در شهرستان کبودرآهنگ، ،سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی ،آموزش آو پژوهش در شهرستان اسدآباد همچنین مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزش ی فریبا محمدیان معاونت ورزش بانوان نیز به ترتیب به شهرستان های ملایر و بهار سفر می کنند.

ارسال نظر: